Essence Happy Girls Are Pretty ❤

hgap4

Er ligt momenteel weer een hele leuke Limited Edition van Essence in de winkels! Deze collectie heet “Happy Girls Are Pretty”.. Wat een leuke naam zoals gewoonlijk 😀 De collectie is gevuld met lieve kleurtjes voor het najaar. Ook ik heb er een paar interessante producten van uitgekozen. Kijk je mee?

hgap16

hgap1

hgap7

Er zit bij elke Limited Edition van Essence wel een nagellak die me bevalt. Dit keer heb ik voor een vrij lichte kleur gekozen.. Het licht tussen wit en héél licht nude in. Het is een lieve, zachte kleur die toch helemaal in is! De kleur 05 Pretty You is een fijne kleur die altijd draagbaar is. Alleen het kwastje ging me dit keer totaal niet fijn te werk 😦 Het werd een kliederboel en heb de nagellak na de foto’s er gelijk afgehaald.

hgap3

hgap2

Alsnog is dit een prachtig kleurtje!

hgap7

Happy Girls Are Pretty Nail Polish “05 Pretty You!” €1,89

hgap6

En toen viel mijn oog op een wel heel mooi product.. Een contouring set! Deze set bevat een bronzer en een highliter. Dit houd in dat je daarmee je gezicht als het ware kan contouren/shapen.

hgap9

hgap8

Alles staat héél mooi en netjes beschreven.. ❤

hgap10

Het pigment is top voor de prijs!

Happy Girls Are Pretty Contouring Set “01 Happiness Is … A Way Of Life” €3,39

hgap15

En ten slotte nog een super pretty product uit de liefelijke lijn.. Een lipproduct mag nooit missen bij mij! Dit keer geen lipsticks of lipglosses uit de LE. Nee, Essence ging in deze Limited Edition voor Sheer Lipbalms. Lippenbalsem met een heerlijke zachte shine en een klein beetje kleur. Daar houd ik van!

hgap13

hgap14

Nou.. perfecte pigmentatie kun je niet zeggen. Maar dat is natuurlijk de bedoeling bij de “Sheer” Lipbalm 😛

hgap12

hgap11

Ik vind de kleur echt heel mooi ❤

Happy Girls Are Pretty Sheer Lipbalm “01 Pretty You!” €2,39

Dat waren dan alle producten die ik uit de lijn heb gekozen. De rest sprak mij wat minder aan, maar zijn even mooi!

hgap5

Essence is verkrijgbaar bij drogisten zoals : Kruidvat en Trekpleister.

HIER vind je alle producten uit “Happy Girls Are Pretty”.

hgap4

– Welke producten heb jij van de HGAP lijn?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Essence Happy Girls Are Pretty ❤

  1. Pingback: Everyday Make-up Routine |

Geef een reactie

