HEMA Soft Matt Lipbalm ❤

hemamatt1

In de herfst draag ik niet alleen maar rood of andere donkere kleuren.. Nee, nude is mijn all-time-favorite! En aangezien ik dit product van de HEMA nog op mijn Wishlist had staan kon ik niet wachten om het te reviewen. Kijk je mee?

hemamatt2

hemamatt3

De Soft Matt Lipbalms van de HEMA zijn al ongeveer vanaf begin dit jaar verkrijgbaar.. En misschien heb je al een swatch gezien van deze kleur, toch wil ik dit prachtige product met jullie delen! Ik heb deze lipbalm van mijn moeder gekregen “zodat ik iets op mijn Blog kon reviewen” Aah lief.. dankjewel! 😉

hemamatt4

hemamatt5

Ik koos nummer 11, omdat dit zowat de enige matte nude kleur was. De rest was ook heel mooi, alleen die kleuren draag ik wat minder zoals : Rood, roze en oranje.

hemamatt7

Dit lipproduct glijdt makkelijk over je lippen en blijft zo’n ongeveer 3 tot 4 uur zitten. Heel lang voor een goedkoop product als dit! De kwaliteit is top, de pigmentatie is zeer goed en het geeft echt een matt effect. Door het matte effect is de lipbalm ook helemaal niet stroef maar juist heel zacht en “smooth”.

hemamatt6

Ook krijg je heel veel product. Zoals je ziet op de foto kun je de lipbalm van onder heel ver uitdraaien!

Ik ben heel erg tevreden over dit product. Het heeft een top kwaliteit voor die prijs, perfecte pigmentatie, blijft lang zitten en geeft een mooi matt effect. ❤ Totally Love It!

HEMA Soft Matt Lipbalm €3,50

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “HEMA Soft Matt Lipbalm ❤

Geef een reactie

