Primark “Face Time” – Nose Pore Strips ❤

prinose2

Ik liep vorige week in de Primark en toen viel mijn oog op een product dat ik nog niet eerder daar had gezien.. Ben je benieuwd? Lees dan mee..

Ik heb het over de Nose Pore Strips! Dit zijn dus neusstrips die je neus stralender maker door het weghalen van onzuiverheden op en rondom je neus. Ik review zo’n neusstrip vor jullie in dit artikel 🙂

prinose1

Dit is de verpakking.. Simpel en leuk. Er word duidelijk aangegeven wat je ervan kunt verwachten en dat is top! Er zit ook Aloe Vera in het product. ❤

prinose3

Voor €1,50 krijg je 4 neusstrips.. Yay! Super goedkoop. Er word ook duidelijk uitgelegd hoe je de strip moet gebruiken.

1. Zorg ervoor dat je je gezicht grondig hebt gewassen, dus dat er geen crème, lotion of make-up meer op zit.

2. Maak je handen goed schoon. Als je deze stap skipt kan dat er misschien voor zorgen dat je juist nog meer bacteriën en vuiltjes op je gezicht zult krijgen.

3. Open de verpakking en haal de strip van het plastic af, Maak je neus een beetje vochtig zodat de strip wel blijft plakken en brengt de strip voorzichtig aan.

4. Haal de strip er na 10-15 minuten af. Begin aan de uiteinden en trek de strip er zo naar het midden af.

prinose4

In de wit/groene verpakking zitten nog 4 zilveren verpakkingen met in ieder één neusstrip.

prinose5

Spannend.. 😛

prinose6

Dit zit er dus in. Een neusstrip op een plastic velletje. Ik vind eerlijk gezegd de neusstrip niet heel aangenaam ruiken.. haha. Ondanks de geur verzorgt de neusstrip je neus wel super goed en het geeft een fris gevoel! Als je de strip eraf haald zie je daarop wel al de onzuiverheden die je er daarbij uit hebt “gestript”. Niet heel fris om naar te kijken, maar dat is dus wel het teken dat dit spul zéér goed werkt! 😉

prinose7

*Awkward foto.. :O*

Dat was het dan! Mijn review over de Neusstrips van de Primark. ❤ Ik ben er echt heel enthousiast over. Ik vind het echt heel fijn werken, ik kan dit product jullie dus echt heel erg aanraden.

Van de PS Face Time lijn heb je ook nog Eye Patches, dat zijn ook een soort van strips maar dan voor wallen. Als jullie willen dat ik daar ook ooit eens een keer een review over moet schrijven, laat dat dan even weten in de comments! 🙂

PS Face Time – Nose Pore Strips  €1,50 (voor 4 neusstrips)

Wat vind jij van de neusstrip?

With Love,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Primark “Face Time” – Nose Pore Strips ❤

  1. Pingback: Primark Face Treats Moisture 3D Mask |

Geef een reactie

