Ulta 3 Nail Colour – Rustic Red ❤

Ulta2

De herfst is natuurlijk weer in volle gang.. de blaadjes vallen van de bomen en ze verkleuren ook. Ja, ik houd van deze tijd. Ook moet je je outfits en beauty aanpassen aan het weer/seizoen. En in dit artikel review ik voor jullie de mooiste herfstkleur EVER!! Dus ben je benieuwd naar de kleur van dit prachtige budget nagellakje? Lees dan gauw verder!

Mijn liefde voor rode nagellak is GROOT. Ja, echt heel groot! Als ik ook maar een nieuwe, mooie rode nagellak zie in de winkel komt ‘ie gegarandeerd in mijn stash terecht. Mijn voorkeur gaat vooral naar Bordeaux en kersenrood. Dus meer naar de donkere kant, wat natuurlijk ook perfect bij deze tijd van het jaar hoort!

Ulta4

En zoals ik al zei : “Budget”. Ja dit nagellakje is héél betaalbaar en super mooi! Ik heb dit lakje namelijk gehaald bij de Primark. Dit lakje zag ik liggen in een grote bak naast de roltrappen.. Voor swatches en meer.. lees het allemaal verder in deze review 😀
Ulta6

OMG.. Zei ik het niet? Dè perfecte herfstkleur! Ik denk stiekem toch wel dat ik er alvast 2 potjes bij moet halen.. 😉

Ulta5

Voor deze nagellak heb je slechts aan één laagje voldoende. Ik heb er voor gekozen om er twee aan te brengen, maar het is natuurlijk helemaal aan jezelf!

Ulta1

Combineer ze met toffe ringen/ knuckle rings.. (Horoscope Rings 3pk  €3,- Primark.)

Ulta3

Mijn conclusie over dit product.. De nagellak blijft vrij lang zitten. Dus niet dat ‘ie na 4 dagen alweer gaat chippen ofzo. Je hebt er eigenlijk maar één laagje voor nodig èn daarbij krijg je maar liefst 13ml voor €2,-.. De nagellak wordt ook niet gauw kleverig en heeft een fijn kwastje om mee te werken. PERFECT!

Primark Ulta 3 Nail Colour  €2,-

Ulta2

– Welke kleur draag jij het liefst op je nagels in de hersft?

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “Ulta 3 Nail Colour – Rustic Red ❤

Geef een reactie

