5 Favoriete Nude Lipproducten ❤

nuli13

Als het niet vuurrood of knalroze is, is het bij mij wel Nude! Daarom laat ik jullie in dit artikel weten wat mijn top 5 favoriete Nude Lippies zijn! Dus ben je al benieuwd welke dat zijn? Lees dan gauw verder..

Nude of bruinig roze zijn toch mijn meest geliefde lipkleuren.. Ik wil dan ook mijn 5 favorieten met jullie delen! Er zitten wat prijzige producten bij, maar ook wat meer betaalbare. Enjoy! ❤

nuli8

nuli1

Ik begin mijn top 5 bij deze Liquid Lipstick van Model Launcher. Toevallig heeft Model Launcher NL gisteren de Online Webshop gelanceerd! Dus de prachtige producten kun je nu zeker shoppen..

nuli2

nuli7

Ik heb de kleur “Harujuku” en hij is heel gepigmenteerd en blijft daarbij verassend lang zitten 🙂

nuli14

nuli16

Als tweede Nude favoriet.. een budget topper! Deze nude lipstick van Essence in de kleur “06 Barely There” zal vast iedereen goed staan. Daarom ook mijn favoriet.

nuli15

nuli17

De kleur blijft mooi zitten en voor die prijs van een goede kwaliteit ❤

nuli6

Dan een product waar ik al vaker van heb gezegd dat dit een topproduct is! Melted van Too Faced in de kleur “Melted Chihuahua” draag ik dagelijks..

nuli5

nuli4

nuli3

Deze Liquified Long Wear Lipstick blijft lang op je lippen zitten, droogt een beetje mat op en is ook van een hoge kwaliteit 😀

nuli21

nuli19

Als een na laatste nog een toffe lipstick van L’Oréal. Deze Color Riche lipstick blijft lang zitten, geeft een licht nude kleurtje af en deze draag ik nu al heel graag! ❤

nuli18

nuli20

De verpakking ziet er luxe uit en lipstick is – vind ik – dan ook vrij luxe ogen voor een merk dat gewoon te koop is bij de Kruidvat etc.

nuli9

nuli10

En natuurlijk mag een lipstick van MAC niet ontbreken! Als Nude favoriet koos ik voor de kleur “Spirit”, omdat ik Twig net geen echte nude-kleur vond. Twig is mijn All-time-favorite van MAC.. dus koos ik voor Spirit.

nuli12

nuli11

De kleur is assig bruin, mooi gepigmenteerd met een mooie Satin Finish.. ❤

Dit waren dan mijn 5 favoriete Nude Lipproducten!

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en laat even weten in de reacties of ik nog meer een soort van “Top 5” artikels moet posten 😉

Model Launcher – Liquid Lipstick €18,00

Essence – Longlasting Lipstick €2,39

Too Faced – Melted Liquified Long Wear Lipstick €19,00

L’Oréal Paris – Color Riche Lipstick €14,99

MAC – Lipstick €19,50

– Wat is jouw favoriete Nude lipproduct?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “5 Favoriete Nude Lipproducten ❤

Geef een reactie

