MEGA Review – L’Oréal Paris Color Riche Lipsticks ❤

biglore3

We vinden allemaal wel iets leuk.. of iets wat we verzamelen of speciaal bewaren. Nou ik heb dus een obsessie met make-up en dan ook vooral lipsticks! Haha oh no.. het klinkt erg, maar het is juist heel leuk 😀 Ik heb iets super liefs gekregen van iemand en dat ga ik je in dit artikel vertellen..

Zoals je al aan de titel hebt kunnen lezen is dit een “MEGA Review”. Ik heb het zo genoemd, omdat ik maar liefst 9 lipsticks mag reviewen. Ben je benieuwd naar de swatches en wat ik ervan vind? Dat lees je allemaal in dit artikel!

Het merk L’Oréal klinkt chique, oogt chique.. Ik vind het gewoon een prachtig merk! Het is een cosmeticamerk wat zelfs te koop is in drogisterijen als de Kruidvat en de Trekpleister. Dat klinkt perfect toch?

biglore1

L’Oréal Paris vind ik niet bepaald “budget”, maar ook helemaal geen high-end. Mmm.. lastig? Zo kun je een lipstick krijgen voor rond de €15,-. Het is niet heel duur, maar ook niet goedkoop. Laat ik maar gewoon snel beginnen met de review!

biglore2

biglore4

biglore7

Ik begin bij de eerste kleur : “255”. Niet alle Color Riche lipsticks van L’Oréal hebben een speciale naam. Het zijn meer nummers!

biglore6

biglore8

biglore9

Ik vind 255 een mooie kleur. Deze lipstick heeft een koele ondertoon die wat neigt naar paars.. als ik de lipsticks swatch komen er een hoop glitters vanaf en een mooie roze/paarse glans. De Color Riche lipstick geeft niet voor 100% pigment, maar is juist heel mooi “sheer”.

biglore11

Dan aangekomen bij de 2de lipstick. Dit is de kleur “121”. Toen ik de lipstick opendraaide zag ik al meteen dat dit een favoriet ging worden!

biglore10

biglore12

121 is een warme, bruine nude-tint. Mooi voor everyday, ook vind ik deze kleur meer 90’s style 😉 Bij deze is er wel veel pigment aanwezig en heeft geen shimmers.. Ik ben fan!

biglore14

Vervolgens de kleur 203. Deze kleur is ook weer prachtig! Echt.. ik ben ook weer zo verliefd op deze kleur ❤

biglore13

biglore15

Dit is ook weer een echte roze tint met kleine hoeveelheid aan shimmers. 😀

biglore17

En nu tijd voor een meer rood/oranje kleur.. De kleur lijkt op het eerste opzicht wat gedurfd oranje wat je niet iedere dag zou dragen, maar dat valt reuze mee! De kleur 163 is ook weer super tof ❤

biglore16

biglore18

Ook dit is een wat sheer lipstick met een kleine shimmer. Een draagbaar zomerkleurtje is het eigenlijk.. Ik vind de kleur echt top!

biglore20

En dan heb ik hier weer zo’n prachtige bruine kleur.. 345 is een paars/bruine lipstick dat een mooi licht kleurtje afgeeft!

biglore19

biglore21

Als je niet zo van de felle en opvallende lipkleuren bent, kan ik je deze kleur zeker aanraden! Wel zitten er wat glitters in de lipstick, maar toch nog heel draagbaar voor naar school, je werk of een feestje 😉

biglore23

Oeh.. dit ziet er heel gedurfd uit! Glitters èn donkerpaars. Denk je dat 337 Stellar Ruby Crystal een Yay of een Nay is..?

biglore22

biglore24

Gedurfd maar toch zeker héél mooi hoor! Ik vind best dat je deze kleur in de herfst veel kan dragen.. ❤ Een donker, herfstig kleurtje is welkom in mijn stash!

biglore26

Ook 342 is een pracht kleurtje! ❤

biglore25

biglore27

Te mooi voor een dagelijkse look!

biglore29

En 338 ziet er ook zo mooi uit.. OMG! Een echte donkerpaarse kleur. Dè kleur die naast bordeaux rood en bruin best in is dit seizoen.. 😉

biglore28

biglore30

Ook weer heel mooi licht getint zonder shimmers!

biglore32

En tenslotte de laatste lipstick.. een prachtige vuurrode lipstick in een zwart/goude huls! Wat wil je nog meer?!

biglore31

biglore33

Ik bedoel.. 710 ziet er qua huls en kleur zó chique uit ❤ Ik ben er echt helemaal verliefd op. Ook hier geeft hij niet het volle pigment maar juist wat lichter waar ik persoonlijk dol op ben!

biglore34

Dit waren nog eens al de swatches v.l.n.r :

710 – 338 – 342 Copper Crystal – 337 Stellar Ruby Crystal – 345 – 163 – 203 Taffeta Pink – 121 – 255 .

L’Oréal Paris Color Riche lipstick €14,99

biglore5

– Welke is jouw favoriet?

With Love,

Tionne ❤

4 gedachtes over “MEGA Review – L’Oréal Paris Color Riche Lipsticks ❤

Geef een reactie

