Q&A #1 – ByTionne. ❤

Naamloos

Ik dacht.. het is een keer tijd voor een Q&A! En meestal zie je Q&A’s meer als filmpjes, maar ik heb momenteel geen YouTube kanaal dus houd ik een Q&A op mijn blog 😀 Jullie hebben mij vragen gesteld en ik beantwoord ze in dit artikel!

Ik vroeg een aantal dagen geleden op Instagram of jullie vragen hadden voor mij en die zijn er een hoop gekomen! Om het artikel niet te lang te maken heb ik er 10 uitgekozen en die ga ik dus beantwoorden.. 🙂

QA11

1. Hoe kwam je erop om een Blog te beginnen?

Nou.. ik heb dus al wat langer een Instagram account. En voor degene die mij al wat langer volgen weten dat mijn account voorheen @beauty_splash heette, maar door mijn Blog heb ik de naam veranderd in @bytionne_! En op Instagram vroegen jullie vaak of ik een Blog of een Youtube kanaal had.. en het antwoord daarop was dan ook “nee”. Maar toen ben ik gaan nadenken en wilde ik er echt voor gaan! Toen ben ik op 15 Juli 2015 mijn Blog “By Tionne.” gestart en daar heb ik totaal geen spijt van! 😀

QA12

2. Hoe oud was je toen je begon en hoe oud ben je nu?

Toen ik Instagram begon was ik 11. Wow.. haha dat was in de zomervakantie in 2013! Ik wilde gewoon wat proberen met veel foto’s via sociale media. Via die weg wilde ik dingen die mij interesseerde met mensen delen, zoals Beauty en Fashion. Nu ben ik 13 en inmiddels heb ik er ook een Blog bij 🙂 Ik denk dat ik zonder Instagram geen Blog was begonnen.. dus yay! Ik ben blij met Instagram ❤

QA13

3. Welke mascara gebruik je op dit moment?

Ik gebruik er op het moment drie. Ik heb momenteel drie favoriete mascara’s die ik afwissel en dagelijks draag. Op mijn onderwimpers en boven als eerste laag gebruik de Infinity Woman High Defenition mascara, dat is de mascara met de gouden huls. Als tweede laag op mijn bovenste wimpers gebruik ik dan W7 Absolute Lashes of Essence Lashmania. Dat verschilt nog wel..

QA14

4. Wanneer begon je met het dragen van make-up?

Echt het dagelijks dragen van make-up.. Hmm? Groep 7 ongeveer. Maar toen droeg ik echt maar iets van wat oogschaduw, mascara en iets op mijn lippen! Niet veel.. maar het is toch make-up 🙂

QA15

5. Weten mensen zoals familie en vrienden dat je blogt, en wat vinden ze ervan?

Ja! Mijn familie weet het en ze vinden het heel tof en zijn trots dat ik blog en dat ik me daarmee bezig houdt.. hihi 😉 Mijn vriendinnen weten ook dat ik Blog. Wij praten er niet zo heel vaak over maar vinden wel leuk dat ik het doe! Mijn familie en vriendinnen inspireren mij ook en steunen mij ook ❤

QA16

6. Als je 3 gratis make-up producten mag uitkiezen bij MAC, welke zouden dat dan zijn?

Hmm.. dat is moeilijk! Want het assortiment bij MAC is zóó enorm groot met heel veel keus en heel veel van mijn smaak. Daarbij heb ik ook al meer dan 3 producten van MAC op mijn wishlist staan, maar ik heb er toch 3 uitgekozen 😉 Ik zou nog heel graag de matte lipstick “Mehr”, Mineralize Skinfinish “Soft and Gentle” en Prep+Prime Fix + fixing spray.

QA17

7. Nooit meer make-up dragen of nooit meer mogen bloggen?

Ohnoo!! Ergste levensvraag voor een beautyblogger 😦 Ik blog over make-up, dus dat word best moeilijk als ik geen make-up meer mag dragen. Maar als het dan toch echt moest zou ik nooit meer gaan bloggen. Héél jammer! Maar dan ga ik gewoon en Youtube kanaal aanmaken en toch doorgaan, want zonder mijn passie te delen en zonder jullie kan ik niks..

QA18

8. Welk High-end lipstick zou je graag willen toevoegen aan je stash?

Ik zou nog héél graag een mooie nude kleur van het merk Yves Saint Laurent of van Dior aan mijn stash willen toevoegen ❤..

QA19

9. Van welke winkel zou je wel eens 1 minuut gratis willen shoppen?

Ook al zo’n lastige vraag! Ik zou de Primark heel leuk vinden, maar dat is toch al zo goedkoop en de filialen zijn enorm.. Dus dan zou ik meer gaan voor De Bijenkorf, omdat je daar kleding, make-up en tassen hebt! En die artikelen zijn meestal niet de goedkoopste dus dan zou ik daar héél graag 1 minuut gratis willen shoppen 🙂

QA110

10. Wat was je eerste make-up product?

Dat is vrij moeilijk want ik had toen ik klein was al allemaal van die gekke, kleurige kinder make-upjes die ik natuurlijk heel gaaf vond. Maar het eerste product wat ik echt voor een dag heb gedragen is een mini mascara die bij het magazine “Girlz” zat.. haha! Daarnaast heb ik een paar jaar geleden voor kerst een lipgloss van Essence gekregen die ik ook vaak heb gedragen.

Nou.. dat waren dan alle vragen en antwoorden van mijn eerste Q&A ❤ Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en laat een reactie achter als ik jouw vraag heb beantwoord!

With Love,

Tionne ❤

7 gedachtes over “Q&A #1 – ByTionne. ❤

Geef een reactie

