Friesen Zier – Gepersonaliseerd Armbandje ❤

frizi1

Laatst kreeg ik van Friesen Zier een super gaaf armbandje met mijn naam! Ik wil jullie in dit artikel er meer informatie en mijn mening over geven.. Lees snel verder als je benieuwd bent 🙂

Ik ben een fan van sieraden! Vooral als het gaat om armbanden.. Ik draag elke dag wel een armband, ik kan echt niet zonder. Toen ik dit gepersonaliseerde naam-armbandje binnenkreeg was ik dan ook heel blij! ❤

frizi3

Het armbandje kwam uit Duitsland. Het zat in een klein, wit zakje met een kaartje eraan. Super schattig..

frizi2

Aan het armbandje zaten allerlei leuke kraaltjes. Mijn naam zat tussen twee lichtblauwe kraaltjes en de rest was allemaal goud, ook zat er een lief vogel bedeltje aan! De armband voelt stevig aan en is dus van goede kwaliteit 😀

frizi4

Op het kaartje stond een tekst. Een Duitse tekst.. nou ik kan niet echt goed Duits, maar ik kon er wel uithalen dat ze je bedanken voor de bestelling, dat de Friesenzier-armband speciaal voor je is gemaakt en dat ze het zouden waarderen als je je armband via Instagram deelt 😉

frizi5

frizi6

Ik wil Friesen Zier héél erg bedanken voor het toffe armbandje!

Wil jij ook zo’n armbandje? Je kunt ze bestellen via hun Instagram account @friesenzier (DM) of via de mail 🙂

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “Friesen Zier – Gepersonaliseerd Armbandje ❤

Geef een reactie

