3 Favoriete Blushes Voor In De Herfst ❤

fallblush1

In de herfst gooien we de boel om van knallende zomerkleuren naar donkere herfstkleuren! Voor blush geldt dat ook. Mijn keuze gaat dan niet naar vuurrood.. maar ik houd de kleuren vrij neutraal maar toch nog draagbaar voor in de herfst. Ben je benieuwd? Lees dan verder..

fallblush4

Ik begin bij de eerste blush.. De blush is van het merk Sleek Makeup. Misschien heb je er al wel eens van gehoord? Het merk staat vooral bekend om deze blush in de kleur “Rose Gold” en om de perfecte kwaliteit van hun oogschaduw paletten!

fallblush3

Hele mooie pigmentatie. Eigenlijk een soort highlighter en blush in één! Deze geeft vrij veel shimmer af, maar dat vind ik juist heel mooi ❤ Zo krijg je nog een mooie glow in de herfst.

fallblush5

fallblush10

. . .

fallblush6

Als volgt de 2de hersft blush die ik graag draag.. De Model Launcher Blush in de kleur Honeybell. Haha, hoe kan het ook anders? 😛 Dit is gewoon een heel draagbare kleur en daarbij een favoriet!

fallblush7

Ook weer een top kwaliteit! Een kleine glans kun je verwachten, maar matt is de blush ook wel.. dat maakt ‘m wel apart! 😉

fallblush8

fallblush9

. . .

fallblush11

Tot slot is de laatste blush van een Duits merk. Het merk Basic is voor mij eerlijk gezegd niet zo heel bekend, maar het komt van Interco Cosmetics. Ondanks dat is de blush fijn in gebruik!

fallblush12

Zachte textuur en om dat de kleur zo licht is kun je deze goed combineren met een donkere herfstkleur op de lippen ❤

fallblush13

fallblush14

. . .

Dit waren dan mijn 3 favoriete blushes die ik dagelijks draag. Ik ben ook héél benieuwd nar jullie hersft blushes, laat het even weten in de reacties 😀

fallblush2

Sleek Rose Gold Blush  €5,99

Model Launcher Honeybell Blush  €17,00

Basic Rouge Puder Blush  ?

With Love,

Tionne ❤

6 gedachtes over “3 Favoriete Blushes Voor In De Herfst ❤

Geef een reactie

