Items Die Onmisbaar Zijn In Mijn Tas ❤

onmisb6Je hebt altijd wel een aantal dagelijkse producten die je gebruikt, en ook echt nodig hebt! In dit artikel laat ik zien welke producten ik niet kan missen gedurende de dag 🙂 Veel leesplezier..

Heb je dat weleens? Dat je gewoon voelt dat je mascara is uitgelopen, dat je handen droog zijn door de kou of dat je na het fietsen naar school even bij moet spuiten met deodorant? Ja! Volgensmij hebben we dat allemaal wel.. in dit artikel laat ik zien welke producten je niet kunt missen met wat tips 🙂

onmisb1

Ten eerste. Lippenbalsem! Dit product is vooral met dit weer zeker onmisbaar. Je lippen drogen uit door de kou, dus moet je weer even een laagje Babylips of EOS bijsmeren ❤

onmisb2

Tip : Houd je lippenbalsem altijd dicht bij je! Stop ‘m in je etui of in een vakje in je tas zodat je altijd snel weer kunt bijsmeren.

onmisb3

Vooral mogen we de (matte) poeder niet vergeten! Dit product is zeker weten onmisbaar en gaat je glimmende T-zone tegen..

onmisb4

Tip : Vergeet je poederkwast niet! Dit hoeft geen grote poederkwast te zijn.. bij de Primark heb je goedkope en kleine kwasten die makkelijk je kunt meenemen in je tas.

onmisb5

Handcrème kan ik zeker ook nooit missen. Neem dus altijd een lekker ruikende en verzorgende handcrème naar school of je werk. En ook niet te vergeten.. Anti-bacteriële handgel. Bijvoorbeeld als je een vieze deurklink hebt aangeraakt en je zo snel geen wc kunt vinden om je handen te wassen.;)

onmisb6

Tip : Gebruik niet té veel van je crème of gel, want zo gaat het product natuurlijks sneller op en dat is niet eens nodig!

onmisb7

Deodorant.. ook weer zo iets wat niet te missen valt! Na het gymen, fietsen of gewoon zomaar op de dag 😀

onmisb8

Tip : Spuit natuurlijk niet teveel deo, want weinig is niet voldoende maar te veel is ook niet goed! Spray dus gewoon een keer.. dat is genoeg 😉

onmisb9

Is mijn eyeliner “gestampt”? Haha.. dat vraag ik altijd aan mijn vriendin die naast mij in de klas zit 😛 En dan zegt ze : “Kijk dan in je spiegeltje!”. Daarom is het handig om even te kijken of alles nog wel oké zit en je dus niet de hele dag rond loopt met uitgelopen mascara of een eyeliner streep die helemaal niet boven je oog hoort.

onmisb10

Tip : Gebruik geen hele grote spiegel die je mee moet nemen. Neem gewoon een klein handspiegeltje mee in je tas.

onmisb11

En ten slotte. Wattenstaafjes! Met een wattenstaafje kun je héél gemakkelijk onder of boven je oog de overbodige mascara/eyeliner eraf vegen. Hierbij heb je natuurlijk ook je spiegeltje nodig 🙂

onmisb12

Tip : Maak je wattenstaafje nat met water of dip ze thuis in met make-up remover en stop ze daarna in een plastic zakje.

Dit waren al mijn onmisbare items voor een normale schooldag! Dit geldt dan natuurlijk ook voor je werk of waar je ook heen gaat.. Ik hoop dat dit een nuttig artikel was 💋

– Welke items zijn in jouw make-up tasje onmisbaar?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Items Die Onmisbaar Zijn In Mijn Tas ❤

Geef een reactie

