5 Favoriete Sieraden Van Milouzzi.nl + KORTINGSCODE! ❤

milouzzi1

Mooie, betaalbare sieraden van een top kwaliteit.. wie wil dat nou niet? Op de website van Milouzzi vind je allerlei leuke sieraden voor een klein prijsje 😉 In dit artikel geef ik je meer informatie over deze prachtige sieraden èn mag ik ook nog een toffe, exclusieve kortingscode met mijn volgers delen! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder..

Zoals ik al zei vind je op www.milouzzi.nl een heleboel toffe sieraden.. Van die webshop deel ik mijn 5 favoriete sieraden met jullie 😀

                                                                     bron : Milouzzi Glass Crystal Aqua

Mijn eerste favoriet is dit prachtige armbandje. Zoals jullie misschien al weten ben ik gek op het dragen van armbandjes en heb ik er nooit genoeg van! Het is een fijne armband met een Turquoise/Blauwe steen met gouden details waar ik dol op ben.. ❤

                                                                              bron : Belle de Mariëlle

Vervolgens deze prachtige Boho oorbellen. Deze zilverkleurige hangers vind ik echt super mooi! Natuurlijk ook omdat er een Swarovski steentje in zit. Daarbij ook nog eens heel betaalbaar 😉

                                                                   bron : Turqoise Howliet Gemstone

Dan de welbekende gemstone ketting! Yay, hij is ook te koop bij Milouzzi.. ❤ Wauw echt super tof. Het marble effect is helemaal in en ik hou van de kleur blauw.. dus dit is echt dé ketting!

milouzzi5milouzzi6

                                                                     bron : Milouzzi Geometrische Ring

Ook ben ik niet zo van de drukke sieraden, maar ik hou meer van simpel. Daarom vind ik deze Geometric ringen echt héél gaaf! Heel goedkoop en geloof het of niet.. ze maken je outfit helemaal af! 😀

                                                                          bron : Milouzzi Luxury Special

Tenslotte nog iets heel speciaals.. Deze Luxury Special armband is perfect voor deze tijd van het jaar! Je hebt de armband ook nog in het taupe. Je kunt deze armband met vele outfits combineren.. Daarbij is deze unieke en exclusieve armband gemaakt van echt leder met 3 prachtige stenen 🙂

Dit waren dan mijn 5 Favoriete sieraden uit de webshop www.milouzzi.nl. Ik weet vast en zeker dat jij ook een aantal leuke sieraden kunt vinden in de webshop.

                                                                        bron : Dreamcatcher Oorbellen

Je kunt de sieraden al scoren voor een klein prijsje, maar die kun je nog voor goedkoper op de deurmat krijgen!

Wil jij 10% Korting op jouw Milouzzi bestelling? Gebruik de code : TIONNE10

Let op! De code is slechts één week geldig..

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “5 Favoriete Sieraden Van Milouzzi.nl + KORTINGSCODE! ❤

Geef een reactie

