Low-Budget vs. High-End TAG ❤

lowhigh1

Afgelopen week werd ik door de lieve Beautyblogger Esmée van BeautyByEsmeex getagd om de “Low-Budget vs. High-End” Tag te doen! Daar was ik heel enthousiast over en ik wilde de Tag graag overnemen 🙂 Ik ben namelijk fan van Low-Budget èn High-End.. dus ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder..

1. Heb je het meest Low-Budget of High-End producten in je collectie?

Low-Budget! Ik heb een grote liefde voor beide, maar mijn Low-Budget producten overheersen toch wel in mijn stash.. En daarbij moet mijn High-End stash ook nog een beetje groeien natuurlijk 😉

lowhigh2

2. Low-Budget of High-End mascara?

Ook weer Low-Budget.. ik heb namelijk niet echt een High-End mascara. Budget mascara zijn voor mij goed genoeg!

lowhigh3

3. Low-Budget of High-End foundation?

Ik moet zeggen dat ik geen foundation gebruik. Concealer is voor mij genoeg! En als het om concealer gaat heb ik die in de Low-Budget variant. Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik ooit eens High-End concealer moet kopen, omdat budget merken niet de perfecte kleur voor mij hebben 😦

lowhigh4

4. Low-Budget of High-End oogschaduwpalette?

Ik heb natuurlijk een Guerlain palette, maar ik ben ook héél tevreden met mijn W7 palettes.. Ik gebruik die van W7 wat meer, omdat dat natuurlijk nude kleuren zijn! Dus ook hier weer : Low-Budget.

lowhigh5

5. Welk product koop jij altijd van een Low-Budget merk?

Concealer! Ik koop mijn Stay Natural Concealer van Essence altijd weer opnieuw.. Ook mijn Matte fix powder van Essence.

lowhigh6

6. En welk product van een High-End merk?

Hier hoef ik niet lang bij na te denken.. Dat zijn sowieso mijn MAC Lipsticks! ❤

7. Welk product had je altijd van een duur merk, maar heb je verruild voor een Low-Budget variant?

Moeilijk.. Volgens mij geen een product aangezien ik nog niet veel High-End producten heb!

8. Van dit product begrijp ik niet waarom er nog geen goede Low-Budget variant is..

Concealer in meerdere huidskleuren! Ze hebben namelijk meestal zo’n 3 kleuren.. en de donkerste is dan nèt goed maar ook weer niet perfect 😦 Dus ik zoek nog een goede concealer die bij mijn huidskleur past. Iemand tips?

9. Er is geen luxe merk wat aan dit Low-Budget product kan tippen..

Deze vraag is lastig.. Nee, ik kan zo niks bedenken!

lowhigh7

10. Verwen jij jezelf liever met 10 goedkope producten of met 1 duur product?

Ik ga voor 1 duur product! Ik geef liever in één keer veel weg voor iets waar ik lang van kan genieten en waar ik ook vrij zeker van weet dat de kwaliteit goed is. Zo groeit mijn High-End stash ook weer een beetje.. 😉

lowhigh1

Dit was dan de TAG! Ik wil Esmée heel erg bedanken dat ik de Tag mocht overnemen..

Ik tag FleurHaticeMelissa en Laura!

With Love,

Tionne ❤

Dit bericht werd geplaatst in TAG en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 gedachtes over “Low-Budget vs. High-End TAG ❤

Geef een reactie

