Paul’s Boutique – Maisy “Black Snake” {The Bellevue Collection} ❤

PBmaisy9

Ik kreeg van het prachtige merk Paul’s Boutique een hele mooie tas toegestuurd! Ik kon niet beschrijven hoe blij ik was om mijn tas te mogen ontvangen.. Iedereen is héél enthousiast over de Paul’s Boutique tassen en nu snap ik waarom.. Lees je mee? 🙂

Paul’s Boutique London is een Luxe, Engels tassenmerk wat daar al jaren héél populair is! Nou.. ik snap wel waarom 😉 Cheryl Cole, Rita Ora  en een aantal actrices uit GTST zijn ook al met de tassen gespot. Zo is het geweldige merk sinds dit jaar ook steeds meer aan het groeien in ons land. ❤

PBmaisy1

Ik mocht van Paul’s Boutique een tas uitzoeken en toen bonkte mijn hart ineens sneller.. Ik kon niet wachten om eens rond te neuzen en een keuze te maken tussen alle prachtige modellen uit de verschillende collecties. Ik had zó veel keus, dat maakte het ook wel extra moelijk!

Ik koos voor het model Maisy in Black Snake uit de A/W Bellevue collectie 2015 . Hihi.. ik vond het een feest om de enorme doos uit te pakken, want om de doos zat een grote, felgele strik.

PBmaisy3

Deze tas is echt één en al perfectie! Het straalt luxe uit en heeft gewoon alles.. Ik vind de Maisy bag sowieso de mooiste tas die ik óóit in mijn leven heb gehad ❤

PBmaisy8

De tas heeft een zwarte slangenprint en heeft aan de rits felle details.. Totally love it! En ik vind dat het dat nou net een beetje chiquer en gedurfd maakt 😀

PBmaisy4

Aan de achterkant heeft de tas een vakje waar je bijvoorbeeld nog wat dunnere of kleine spulletjes in kunt doen. Handig en weer zó mooi!

PBmaisy7

PBmaisy6

De binnenkant heeft een grijs/wit strepen-patroon..  Ook aan de binnenkant bevinden zich twee zijvakjes die ik altijd heel handig vind om mijn telefoon en geld of andere belangrijke items in te doen. De een heeft een rits en de andere is gewoon geheel open.

PBmaisy5

Verder is de tas ruim, zodat je er veel in kwijt kan. Het formaat is gewoon perfect voor als je dagelijks naar je werk of ergens anders heen moet. Niet te groot en helemaal niet te klein. De Maisy heeft het perfecte formaat 🙂

De kwaliteit is onbeschrijfelijk goed! De tas voelt héél stevig aan en ik heb het voorgevoel dat deze beauty lang mee zal gaan..
PBmaisy2

Ik ben echt héél erg blij met mijn Maisy bag en wil daarom Paul’s Boutique daar super erg voor bedanken! Ik zal de tas vaak gebruiken en er netjes mee omgaan 😉 Ook kunnen jullie deze tas vaak voorbij zien komen in toekomstige blogposts en natuurlijk op mijn Instagram en Facebook.

Ben jij nou ook al helemaal verliefd geworden op dit fantastische tassenmerk? Je kunt jouw toekomstige tas natuurlijk ook shoppen in V&D filialen en via vele Nederlandse webshops zoals : V&DZalandoThe Little Green Bag en The BagStore.

Paul’s Boutique – Maisy {The Bellevue Collection}     €109,90

– Wat vind je van mijn PB tas?

With Love

Tionne ❤

10 gedachtes over “Paul’s Boutique – Maisy “Black Snake” {The Bellevue Collection} ❤

Geef een reactie

