Cargo Cosmetics – Brow Defining Kit ❤

cargo9

In de StyleTone Box van deze maand zat er een héél mooi product in van een merk waarmee ik nog helemaal niet bekend was. Ik was erg benieuwd en ik vroeg daarom ook in het StyleTone Unboxing artikel om jullie mening en of ik de producten moest reviewen. Iedereen was er heel enthousiast over en daarom review ik in dit artikel de Brow Defining Kit van het merk Cargo Cosmetics voor jullie.. Lees je mee?

cargo1

cargo3

Een wenkbrauw product.. yay! Ik gebruik eerlijk gezegd nooit veel voor mijn wenkbrauwen, daarom was ik wel benieuwd naar dit product.

cargo2

cargo4

De Brow Kit bestaat uit een wenkbrauw gel en een wenkbrauwpoeder. Deze kreeg ik in de kleur “Medium”. Mmm.. misschien net goed voor mij, we gaan het gewoon uitproberen!

cargo5

Het product zelf voelt totaal niet goedkoop aan en ziet er goed uit! De gel en de poeder zijn van elkaar gescheiden in aparte vakjes. Ook zit er een half spiegeltje aan de binnenkant, handig voor mee op reis of gewoon onderweg! 😉

cargo6

Wow! Als je het klepje met de gel en poeder omhoog haalt zit er onderin een super schattig, klein wenkbrauw kwastje. Je kunt deze eventueel gebruiken als je onderweg bent of op reis. Dan is het ideaal! Ben je gewoon thuis en heb je een full-size kwast? Dan kan ik je aanraden om die te gebruiken, want dat is veel fijner!

cargo7

cargo8

Swatch.. ❤ Het pigment van de gel is echt heel goed. Geeft veel kleur af en is lekker romig. De poeder is natuurlijk wat lichter, zodat de gel de hele dag door blijft zitten. Ook deze is prima gepigmenteerd.

cargo10

                                                            Mijn wenkbrauw met alleen de wenkbrauw gel 🙂

cargo11

                               Hier is de wenkbrauw gel uitgekamt en ik heb er de poeder overheen aangebracht. (p.s. Not so on fleek :P)

Ik vind de gel kleur nogal te warm in tegenstelling tot mijn haarkleur.. wat vinden jullie?

…..

Ik hoop dat jullie deze review leuk en handig vonden! Bedankt voor het lezen 💋

Cargo Cosmetics – Brow Defining Kit     €24,00

– Wat vinden jullie van dit product?

With Love,

Tionne ❤

9 gedachtes over “Cargo Cosmetics – Brow Defining Kit ❤

  1. Pingback: Fall Make-Up Look 2015 ❤ | By Tionne.

  2. Pingback: Favorieten van Oktober ❤ | By Tionne.

  3. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

  4. Pingback: Mijn Wenkbrauwroutine |

Geef een reactie

