Lesara Unboxing! ❤

lesara1

Ik mocht met een kortingscode van de Duitse webshop Lesara een aantal goodies uitzoeken t.w.v. €20,- .. En aangezien alles daar super goedkoop is, heb ik een aantal items in mijn winkelmandje kunnen stoppen 🙂 Kijk je mee naar wat ik allemaal heb uitgezocht?

Lesara.nl.. Je hebt er van keukengerei tot jurkjes en van LED-verlichting en Smartphone accessoires tot sieraden en make-up. Kort gezegd : Je hebt er ALLES!! Naast het feit dat ze er veel verkopen is alles ook nog eens afgeprijsd en de site is heel betrouwbaar. Een medewerkster van de webshop heeft mij goed en vriendelijk geholpen!

lesara9

lesara8

Laat ik beginnen met het goedkoopste product, namelijk een Smartphone-houder. Je kon kiezen uit zwart of wit en ik koos voor wit. De houder kun je vastmaken aan de tafel of aan het raam. Bijvoorbeeld aan je autoraam, zodat je je telefoon als navigatie kan gebruiken.. Super handig! ❤

lesara10

lesara11

Ook kun je de houder nog verstellen en met een soort van wasknijper klemmetje zet je je telefoon erin! 😀

lesara12

Aan de achterkant zit een klepje waarmee je de zuignap vast op tafel kan zetten. Het is dan héél moeilijk om ‘m er zo af te krijgen, dus de smartphone-houder is van goede kwaliteit!

Universele Smartphone-houder met zuignap     €2,99

lesara4

lesara7

Als 2de artikel koos ik voor een fancy waterfles! Ik zag deze wel vaker voorbij komen en misschien heb je al een foto ervan gezien op mijn Instagram. Er staat “My Bottle” op en op het zakje waar de fles in zat staat Don’t touch this is my bottle”.

lesara5

lesara6Je kunt er natuurlijk allerlei drinken in doen, maar het is eigenlijk bestemd voor water waar je bijvoorbeeld fruit bij kan doen. Zo krijg je je eigen gemaakte fruitwater wat natuurlijk super lekker en gezond is èn daarbij in een tof flesje zit! ❤

Waterfles met tas    €4,99

lesara13

En dan ben ik weer aangekomen bij het laatste product wat ik besteld heb bij Lesara.nl. Het duurste product, namelijk een Golf ijzer voor je haar. Het is een soort krultang maar dan voor meer golvend haar, dus net niet zo heftig als krullen! Daar was ik natuurlijk heel benieuwd naar aangezien ik de prijs zag.

lesara14

lesara15

De golf-tang is van het merk SmartPro waar ik persoonlijk niet bekend mee ben. Toch ziet het apparaat er goed uit voor de prijs. Het is heel simpel aangezien er alleen maar een aan-en-uit knop op zit. Hier komt nog een apart artikel over 😉

Reis Haar Golf Ijzer €11,99

Dit waren dan alle producten die ik van Lesara mocht ontvangen! Ik ben er héél blij mee en voor de prijs is de kwaliteit prima.. Ook vind ik de website betrouwbaar en heel goedkoop. Ik heb mijn pakketje in ongeveer één week ontvangen, dat is dus best kort. Kortom Lesara.nl is TOP! ❤

In dit filmpje kom je nog meer te weten over de geweldige webshop!

Bedankt voor het lezen van dit artikel 💋

– Wat vind je het leukste artikel wat ik heb gekozen?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Lesara Unboxing! ❤

Geef een reactie

