Lancôme Producten ❤

lancome11

Het is belangrijk om je huid schoon en gehydrateerd te houden.. Ik ontving van het luxe merk Lancôme twee miniatuur testers. De testers kwamen in een leuke zilveren bubbeltjes-envelop. In dit artikel geef ik mijn mening over de producten en wat meer informatie over de lijn.. Lees je mee? 🙂

lancome4

Je kon zelf kiezen welke twee producten het beste voor jouw huid bestemd waren. Ik koos voor de hydraterende producten, want anti-aging heb ik niet nodig! 😛 De crèmes die ik koos zijn voor alle huidtypes.

lancome1

lancome2

De kleine tubes kwamen in doosjes die in deze super schattige verpakking zaten! De strik maakt het ook echt af ❤

lancome3

Het ene product heet “Advanced Génifique”. Dit is een dag-en nachtcrème en hersteld je huid. Het andere product heet “Hydra Zen Neurocalm” en is een hydraterende zalf die – zoals de naam al zegt – je huid extra hydrateerd.

Wat informatie over de producten :

lancome9

lancome10

…..

lancome7

De Avanced Génifique heeft een waterige, vloeibare substantie. Daardoor moet je wel snel smeren als je wilt dat het niet te snel van je hand afdrupt! Ik vind wel dat je door dit spul een fris gevoel krijgt 🙂

lancome8

De Hydra Zen Neurocalm is juist een vaste crème die fijn smeerbaar is. Ook hiervan krijg je een frisse huid 😉

lancome5

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en bedankt voor het lezen! 💋

– Hoe vind je de setting van de foto’s?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Lancôme Producten ❤

Geef een reactie

