À la – Mini Unboxing ❤

ala16

Van de webshop À la kreeg ik twee hele leuke items opgestuurd die ik mocht laten zien in deze blogpost. Ik voel me vereerd! Als je op hun website a-la.nl kijkt vind je allerlei hele gave sieraden, interieur items, notitieboekjes.. noem maar op! Ben jij benieuwd wat ik van mijn spulletjes vind? Lees dan verder..

ala3

In de envelop zaten de items en nog wat hele leuke en lieve kaartjes..

ala1

Een sticker met het gave logo..

ala5

ala4

Een kaartje van de lieve Quirine van À la.. super erg bedankt! ❤

ala2

En een zakje met daarin een kaartje met een klein verhaaltje over de webshop en de eigenaressen..

ala6

Ik begin bij een super schattig armbandje.. Het armbandje zat in een klein flesje. Ahw echt super cute! ❤ Het armbandje zelf is gemaakt van elastiek met kleine gouden kraaltjes met daaraan een flosje met meerdere kleurtjes touw. Ik ben echt verliefd op dit simpele maar toch schattige armbandje 😀

ala8

Sommige van mijn lieve volgers zullen misschien wel weten dat er bij mij geen dag voorbij gaat dat ik geen armband draag.. En ik denk dat dit lieve armbandje vanaf vandaag elke dag gedragen wordt!

ala7

Te cute!

ala11

Als tweede en laatste goodie kreeg ik een enorm gaaf notitieboekje! Echt.. hier ben ik ook al zo gek op 🙂 Niet normaal hoe mooi!!

ala10

ala9

Het notitieboekje zat in een katoenen tasje met een hele schattige palmbomen print..

ala13ala14

Ik ben verliefd op het notitieboekje! De print.. het tasje.. alles is gewoon perfect! ❤

ala12

Handgemaakt in India.

ala15

Van binnen is het notitieboekje blanco en dus zonder lijntjes.. Dit vind ik juist heel fijn, omdat ik zelf nog met een liniaal lijntjes kan trekken en ik kan er als voorbeeld gewoon bij tekenen of mooie foto’s inplakken. 💕

Dit was dan de Unboxing! Ik hoop dat jullie dit artikel en de items leuk vonden en heel er bedankt voor het lezen! 💋

Ook wil ik de te gekke webshop À la heel erg bedanken voor de lieve spulletjes.. Ik ben er onbeschrijfelijk blij mee! Kijk vooral even op de webshop van À la.. Zij hebben echt de leukste spulletjes 😉

– Wel item vind jij het leukst?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “À la – Mini Unboxing ❤

Geef een reactie

