Oktober Favourites ❤

oktfav1

Het is alweer de eerste dag van November, maar toch wil ik mijn favorieten van de maand oktober met jullie delen. Het zijn een hoop items of dingen die mij de afgelopen maand bezig hebben gehouden op het gebied van Beauty, Fashion en Lifestyle. Kijk je mee..?

                                                                                          – Beauty –

oktfav5

oktfav6

Ik begin bij de Beauty favorieten.. Mijn favoriete oogschaduw was afgelopen maand een mono van W7! Ja een mono oogschaduw. Ik heb het simpel gehouden met dit mooie kleurtje in “Burnt Plum”.

oktfav7

oktfav8

Voor de wenkbrauwen was dit Brow Defining setje van Cargo cosmetics mijn favoriet deze maand! De review vind je hier.

oktfav9

oktfav10

Mijn volgende Beauty favoriet is een verzorgingsproduct voor de lippen.. namelijk een lipscrub! De welbekende lipscrubs van Lush hebben ook mijn hart veroverd. De smaak popcorn is dan ook om van je lippen af te likken 😛

oktfav15

Ook een fijn product van Lush dat ik vrijwel elke dag heb gebruikt sinds dat ik het heb gekregen is de Tea Tree Water toner! Dit helpt je huid met egaliseren en het de spray geeft je huid wat meer frisheid voordat je make-up op je gezicht aanbrengt. ❤

oktfav11

oktfav12

En mijn laatste Beauty favoriet van Oktober is toch stiekem wel de beste en volgens mij ook nog het goedkoopst! Dat is dit herfstige bordeaux lakje van de Primark. Deze kostte slechts €2,- en dekt als de beste. Ook is dit mijn favoriete kleurtje EVER!! Rood is gewoon mijn lievelingskleur als het om nagellak gaat 🙂

                                                                                      – Fashion –

oktfav13

oktfav14

Ik heb omtrent Fashion eigenlijk maar één favoriet. Dit is toch eigenlijk wel het ding! Namelijk deze prachtige tas van Paul’s Boutique. Ik heb ‘m deze maand met liefde gebruikt en ben er nog steeds verliefd op. Dit is de Maisy uit de A/W Bellevue collectie 2015.

                                                                               – Lifestyle –
oktfav3oktfav4Hét herfstdrankje is zeer een groot favoriet van mij! De Pumpkin Spice Latte van Starbucks.. zolang het nog herfst is is dit echt een aanrader voor mensen die niet te heftige koffiesmaak willen. ❤

oktfav16

En als laatste tastbare item deze heerlijke kaneel kaars van de Primark. Deze ruikt gewoon naar de herfst en kost slechts €1,-. Een grote favoriet als je het mij vraagt 😉

oktfav17oktfav18

Als laatst heb ik twee liedjes die niet echt herfstig zijn, maar die ik wel vaak op repeat heb gezet omdat ze gewoon pakkend en verslavend zijn om naar te luisteren ❤ Little Mix met Love Me Like You en Justin Bieber met Sorry. Als je op de afbeeldingen klikt kan je gelijk van het liedje genieten 🙂

Dit waren mijn favorieten van Oktober. Ik hoop dat jij net zoveel van dit artikel heb kunnen genieten als ik van de producten zelf en bedankt voor het lezen! 💋

oktfav2

– Wat zijn jouw Oktober favorieten?

With Love,

Tionne ❤

4 gedachtes over “Oktober Favourites ❤

  1. Jij moet echt een youtube kanaal beginnen , ik volg je al sinds het begin van je instagram. Jij zou echt een hele goeie youtuber zijn maar ik begrijp ook dat het een hele grote stap is!

    Like

Geef een reactie

