Beautyblender – Makeup’s Best Friend Kit ❤

bblender2

Zoals je misschien vorige week op mijn Instagram hebt gezien heb ik mijzelf voor Halloween geschminkt.. En ik ben geen pro, dus ik heb maar gewoon allerlei kwasten die ik nooit gebruik erbij gepakt op mijzelf te kunnen schminken! 😛 Daarbij had ik ook mijn beautyblender van de Primark (die ik dagelijks gebruik) gebruikt.. Heel dom! Toevallig had ik deze week een winactie van Beautyblender gewonnen en die unbox ik voor jullie in dit artikel! 😉

bblender3

De winactie die ik had gewonnen speelde af via het Instagram account van @beautyblenderbenelux. Als voorwaarden moest je hen volgen, de foto liken en aangeven waarom je deze set zo graag wilde winnen! Nou ik had best een goede reden, want ik had de mijne natuurlijk helemaal verpest door de Halloween schmink. En zo won ik..

bblender11

In de roze, glitter box zaten 3 beautyblenders en een cleanser om de ei-vormige sponsjes mee te reinigen.

bblender12

Op de achterkant van het doosje stond :

Makeup’s Best Friend.

This blockbuster kit by beautyblender, Makeup’s Best Friend, truly turns up with all the tools necessary for a flawless complexion.

En daarnaast nog allerlei informatie over de verschillende beautyblenders zelf.

bblender1

Beautyblenders staan bekend om de knallende kleuren, de vorm en dé tool waarmee je je foundation, concealer en nog véél meer goed mee kan blenden.

bblender4

Beautyblender Micro.Mini voor haarscherpe lijnen ; countouren, highlighten en concealen.

Je kun aan de foto wel zien hoe klein deze schattige beautyblender wel niet is! Hij is ongeveer even groot als het topje van mijn vinger. Perfect voor het blenden van de kleine stukjes concealer onder je ogen 😀

bblender5

Beautyblender Pro voor langblijvende make-up, bronzers en zelfbruiners.

Dit is de middelgrote beautyblender. Deze lijkt me ook als de andere heel fijn te werk!

bblender6

Beautyblender Original om je foundation, powder, bb cream, cc cream, blush èn meer flawless aan te brengen op je gezicht!

Deze beautyblender is momenteel door mij in gebruik en ik ben er héél blij mee! Veel fijner dan mijn Primark beautyblender die ik eerst had. Deze blender is zeker je geld waard als je een goede make-up spons zoekt. Zoals de tekst hierboven al zegt brengt de beautyblender original mijn concealer “flawless” aan. ❤

bblender8

Super squeezy!

bblender9

Daarnaast zat er ook nog een beautyblender cleanser in genaamd “Rea.activate”. Dit spul zorgt ervoor dat je beautyblender lekker schoon, fris en antibacterieel blijft.

bblender10

Het flesje heeft een handige spuitdop!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en heel erg bedankt voor het lezen! Sorry voor mijn afwezigheid afgelopen week, maar ik heb het heel druk gehad maar ik ga mijn Blog gewoon weer oppakken want voor morgen en overmorgen staat er alweer een artikel gepland! 🙂 I love my followers..

Beautyblender Makeup’s Best Friend Kit     €39,95  (te koop bij Douglas)

– Wat vind jij van de beautyblender?

With Love,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Beautyblender – Makeup’s Best Friend Kit ❤

  1. Pingback: November Favorites ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

