P.S. Beauty – Liquid Concealer For Under Eye Circels ❤

pscon2

Misschien weten jullie wel dat ik al lang op zoek ben naar de perfecte concealer met de passende teint. Toen zag ik deze Liquid Concealer for under eye circles bij de Primark liggen.. Was de zoektocht voorbij? Je leest het in dit artikel! Lees je mee..

pscon1

Ik liep in de Primark bij de Beauty spulletjes en op de een of andere manier ga ik nooit weg zonder een beautyproduct. Toen ging ik kijken bij de foundations en concealers en toen zag ik daar de Liquid Concealer! Het leek een vrij getinte kleur die perfect bij mij paste, dus ik nam ‘m maar gewoon mee..

pscon3

Ik vind de verpakking best mooi voor de prijs! Oke.. het voelt natuurlijk niet heel stevig aan, maar in een oogopslag ziet de verpakking er al tenminste goed uit 🙂

pscon4

Deze concealer lijkt eigenlijk meer op een lipgloss. Je hebt gewoon een lipgloss applicator maar het is concealer 😉 Ik vind het persoonlijk heel fijn werken..

pscon5

Je kunt ook echt aan de applicator zien dat dit net zo goed voor je lippen bestemd had kunnen zijn!

pscon6

Ik ben verrast door de kleur! ❤ Voor mij precies goed, maar voor de lichtere huid niet aan te raden.. En aangezien deze liquid concealer voor je wallen is denk ik niet dat dit zo goed bestemd is voor de licht getinte huidjes? Want dan worden je je wallen niet echt gecamoufleerd en gehighlight.

pscon7

Zonder concealer.

pscon8

Ik breng het aan in streepjes of soms ook in een driehoek.

pscon9

Ik blend het uit met mijn o zo fijne beautyblender.

pscon10

Het resultaat met concealer.

pscon2

Mijn conclusie over dit product is dat ik de concealer zelf heel fijn vind werken, dat hij goed gepigmenteerd is en de kleur voor mij precies goed is! Voor meiden met ongeveer dezelfde huidskleur als ik is dit een aanrader 🙂

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en bedankt voor het lezen! ❤

– Welke concealer gebruik jij?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “P.S. Beauty – Liquid Concealer For Under Eye Circels ❤

  1. In de primar zie je mij ook vooral op de beautyafdeling. Ik vind de prijs geweldig goedkoop maar ben altijd wel benieuwd of de kwaliteit wel goed is. Deze concealer ziet er goed uit! Ik kan je ook de buffer brush aanraden van de primark, werkt erg goed! De concealer die ik gebruik is de essence 16h longlasting concealer, in de kleur 20 soft beige. Een concealer die denk ik iedereen kent. Een grote favoriet van mij! Leuk artikel weer! Liefs ❤️

    Like

Geef een reactie

