Bleusevil Fashion Ringen ❤

bleusevil12

Hey! In dit artikel laat ik jullie twee hele gave ringen zien van de Insta-webshop @bleusevilfashion. Zij verkopen veel dure merk “dupes” voor een klein prijsje.. Ben je benieuwd naar de ringen? Lees dan verder..

bleusevil5

Ik mocht een item van het Fashion account uitzoeken, en ik koos voor een prachtige Cartier ring. Wie kent het merk Cartier niet? Op foto’s van Kylie Jenner zie je vaak dat zij armbanden van Cartier draagt.. Het merk is momenteel heel populair en daarom wilde ik deze ring maar al te graag! 😉

bleusevil6

Beide ringen zijn van “Stainless Steel”, Dat is in het Nederlands dus gewoon roestvrij staal. Dat betekent dat de ringen niet roesten en ook niet verkleuren door vochtigheid zoals water! 😀

bleusevil4

De ring is in maat 16. Voor mij perfect!

bleusevil1

bleusevil3

Deze prachtige Cartier ring voelt echt héél stevig aan! Dit mooie sieraad kost slechts €12,99 en dat is echt een prima prijsje voor zoiets moois. Naar mijn gevoel voelt deze ring net “echt”. De Cartier ring is ook verkrijgbaar in roségoud.

bleusevil11

Dan over naar de 2de ring die ik er zomaar bij kreeg. Echt super lief! ❤ Dat is de Classic Ring. Het is een mooie zilveren ring die daarbij ook heel stevig aanvoelt en gemaakt is van Stainless Steel. In het midden heb je een hele mooie rij met diamantjes.. I just fell in love!

bleusevil7

Ook deze ring is in maatje 16 en dat bevalt me prima! Je kunt de ring voor slecht €10,- en in meerdere kleuren bestellen ❤ In één woord : Perfect.

bleusevil9

bleusevil8

bleusevil10

bleusevil2

Ik ben erg tevreden over deze ringen. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat deze goedkope ringen zulke goede kwaliteit bevatten! Daarbij kan ik jullie de Instagram-webshop @bleusevilfashion erg aanraden ♡

bleusevil13

 

Er zijn daar nog veel meer dingen te verkrijgen zoals : Truien, T-shirts, schoenen, tassen, merk sieraden, telefoon hoesjes en kwastensets. Je kunt jouw items al bestellen via een simpel DM-berichtje of een mailtje naar bleusevil@gmail.com. Ze verzenden over heel de wereld en de levertijd is tussen de 2-4 weken 🙂

– Wat vind jij het mooiste item van Bleusevil Fashion?

With Love,

Tionne ❤

 

5 gedachtes over “Bleusevil Fashion Ringen ❤

  1. Pingback: Photo Diary || 20-11-2015 ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

