Photo Diary || 20-11-2015 ❤

Afgelopen Vrijdag had ik een leuke, maar ook wel lange dag! Ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan, meegemaakt en waar ik ben geweest? Lees en kijk dan snel mee! 💋

Als eerst.. mijn excuses voor de foto’s met een wat lagere kwaliteit! Dit komt omdat ik alle foto’s in dit artikel heb gemaakt met mijn telefoon. Excusez-Moi 😉

20111

Mijn dag begon al vroeg, omdat ik vandaag nog school had van 08:30 tot 16:00! 😦 Ik ging snel even ontbijten en daarna aankleden en opmaken..

20112

Dit is de basis van mijn make-up : Tree Tea Water LUSH, Concealer en Matt Fixing powder.

201129

Ik heb vandaag deze prachtige ketting van Floradise.nl aan 😍

20113

#OOTD : Parka jas (ZARA), Zwarte longsleeve (Primark), Ketting (Floradise), Broek (Brookhaven) en mijn Ring is van Bleusevil.. En ik draag mijn schooltas van het merk Cowboysbag. En gaan!

20114

Een kleine 10 minuutjes fietsen! 😀

20115

Bij Natuurkunde gingen we een practicum doen met licht.. haha dat was nog het enigste “interessante” aan deze schooldag 😛

20116

Om 16:50 ging ik met mijn tante en zusje met de trein naar Eindhoven, omdat ik nog even snel de nieuwe KIKO wilde bewonderen! ♡

20118

Ook nam ik mijn prachtige Paul’s Boutique Maisy tas mee! 💞

20119

Toen we in Eindhoven aankwamen zagen we al allerlei prachtige lichtjes en ik kwam al helemaal in de Kerst sferen.. ❤

201131

In Love!

201132

Toen waren we eindelijk bij de KIKO Store aangekomen.. Wat is ‘ie prachtig!

201113201111201110

201112

Zoveel mooie make-upjes! Ik kon gewoon niet kiezen.. ❤ Het was voor mij net een snoepwinkel.

201114

Ik heb uiteindelijk nog wel wat meer items kunnen vinden.. de producten volgen in een ander artikel 😉

201133

Nadat we geshopt hadden bij de KIKO, gingen wat eten bij de McDonalds..

201115

Daarna gingen we verder met de auto naar Den Bosch, want daar was een Late Night Shopping en ik wilde nog heel graag even kijken bij de Lush!

Toen waren we aangekomen in Den Bosch en toen waren we opzoek naar de Lush! Omdat er een Late Night Shopping avond was waren de winkels tot 23:00 open..

201135

Na wat meters gelopen te hebben bleek het dat we de Lush zomaar voorbij waren gelopen omdat deze al om 18:00 GESLOTEN was!! 😦 Hmm.. vet balen. Ach, de volgende keer beter.

DSC_0053

Daarna reden we door naar Empel. Dat ligt ongeveer een kwartier van Den Bosch.. We gingen naar Empel omdat daar een Ladies Night van Naan Sieraden (Jewelery & Fashion) en Body Vizion was.

Body Vizion is een beautysalon gevestigd in Den Bosch. Je kunt er Caviatie, Brazilian Wax, Threading, Spraytan, Wimperextensions, Henna, Huidlifting en nog véél meer laten doen! ❤

Meer info over Body Vizion vind je op de site : BodyVizion.nl

Ook kun je Body Vizion volgen via deze Social Media kanalen :

Instagram : @body_vizion                                                                                               Facebook : Body Vizion

Ook Naan Sieraden & Fashion was bij de Ladies Night aanwezig. Je kon er allerlei prachtige en vrolijke sieraden vinden voor een lage prijs! Ik heb met eigen ogen gezien dat het van goede kwaliteit was en dat er veel keuze was uit verschillende trends.. Zo zag ik hele gave Statement kettingen maar ook hele kleine, simpele kettinkjes.

Er was ook hele leuke kleding te koop en je kon je nagels laten doen met OPI Gel colors!

Meer informatie over Naan Sieraden & Fashion vind je op de site en de volgende Social Media kanalen :

NaanSieraden.nl

Facebook : Naan Sieraden & Fashion

Instagram : NaanSieraden

201128

Uiteindelijk ging ik naar huis met een mooie rode armband met een gouden detail en nog een ander sieraad wat je nog voorbij ziet komen op Instagram 😉

 

Toen was deze lange dag alweer voorbij! Ik vond het heel leuk, alleen was het natuurlijk wel jammer dat de LUSH dicht was.. 🙂

– Vinden jullie dat ik dit vaker moet doen?

With Love,

Tionne ❤

 

3 gedachtes over “Photo Diary || 20-11-2015 ❤

  1. Pingback: KIKO Review ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

