Bandjes & Kantjes || WINACTIE! ❤

bek5

Hey! Carlijn van Bandjes & Kantjes wilde samen met mij een winactie voor jullie opzetten.. Ik zeg daar natuurlijk geen “Nee” tegen 🙂 Ook ik kreeg de schattigste armbandjes opgestuurd en daar vertel ik jullie in dit artikel met veel liefde meer over.. Lees je mee?

bek2

De bandjes hebben dé perfecte Herfst/Winterkleuren.. I love it! ❤  De bandjes zijn van elastiek, dus ze zijn goed rekbaar en voelen fijn aan.

bek6

Ook zitten er aan beide bandjes hele leuke flosjes, bedeltjes en steentjes aan. Ik vind ze gewoon te schattig en deze armbandjes maken gegarandeerd je look enthousiaster! Geloof me.. mensen gaan vragen waar je die leuke armbandjes heb gehaald 😉

bek4

Mijn favoriet is eerlijk gezegd  toch wel het kralen armbandje. Ook dit sieraad is weer mooi gemaakt met allerlei vrolijke hangertjes.

Nou.. vind jij deze bandjes nou ook te leuk? Wij geven jou de kans om deze 3 schattige Herfst bandjes te winnen!

Wat moet je doen :

That’s it! ❤

bek3

– Doe jij al mee met de winactie?

With Love,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Bandjes & Kantjes || WINACTIE! ❤

Geef een reactie

