Hartje Amsterdam Juweeltjes ❤

hadam8

Een week geleden heb ik van Hartje Amsterdam twee hele mooie sieraden mogen ontvangen! Ik kreeg gepersonaliseerde armbandjes waarvan ik de tekst zelf mocht verzinnen.. lees je mee?

hadam9

Hartje Amsterdam is een sieradenmerk. Je kunt er de leukste, hipste, gepersonaliseerde armbandjes en kettinkjes bestellen.. Als je al die armcandy op de foto’s ziet, word je al opslag verliefd ❤

Lotte van Hartje Amsterdam maakt deze toffe juweeltjes helemaal zelf.. Je hebt keuze uit naamtouwtjes, Gouden, Zilveren en Rosé armbanden en schattige kettinkjes!

hadam15

Nu ga ik verder met mijn sieraden..

hadam1

De sieraden kwamen in twee hele schattige roze envelopjes met een sticker erop! Je wordt gewoon al vrolijk van de veroakking 😉

hadam6hadam2

Ik begin bij mijn naamtouwtje.. Ik heb er gewoon heel simpel mijn naam op laten zetten en ik vind dat gewoon zo super cute staan! 😍

hadam3

Het bandje kun je gewoon aan de touwtjes trekken tot dat hij goed is.

hadam5hadam4

Ik heb het schattige armbandje al vaak gedragen! Hij past gewoon overal bij. ♡

hadam7hadam12

Ook heb ik op het stalen armbandje gewoon mijn naam op laten zetten met aan de zijkant een schattig palmboompje en een hartje..

hadam14

Deze bangle past ook weer overal bij! Ik heb gekozen voor zilver, maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor Goud of Rosé. 😀

hadam13

Aan de achterkant nog hele schattige hartjes als klein detail 💜

hadam9

Ik wil Lotte hierbij héél erg bedanken voor de lieve, leuke armandjes! Ik draag ze sinds ze door mijn brievenbus zijn gekomen al enorm vaak en dat gaat de komende tijd niet veranderen denk ik.. 😉

De sieraden van Hartje Amsterdam kun je bestellen via de mail (handmade@hartjeamsterdam.com) en daarna krijg je nog netjes een mailtje terug met de betaalinfo en binnen 2 weken vallen jouw sieraden op de deurmat!

Volg Hartje Amsterdam via deze Social Media kanalen :

Instagram : @hartjeamsterdam

Facebook : Hartje Amsterdam

– Wat vind jij van deze geweldige juweeltjes?

With Love,

Tionne ❤

8 gedachtes over “Hartje Amsterdam Juweeltjes ❤

Geef een reactie

