#ILBmakeuptip ❤

 

Hey Lieverds! Misschien weten sommigen het al.. maar ik mag samen met Fleur van Fleurture op zondag 13 December aanwezig zijn op het I Love Beauty Event in de Jaarbeurs in Utrecht. Wij hebben namelijk bij Esmée 2 kaartjes gewonnen voor het toffe event. Ook loopt er een wedstrijd onder de meiden die er heen gaan. Je kunt namelijk jouw ultieme Beauty Tip via Instagram inzenden, en dat heb ik gedaan.. Lees je mee?

Bij de ILB Beauty Tip winactie kun je aan 3 categorieën meedoen : #ILBmakeuptip, #ILBnailtip en #ILBhairtip. Verder informatie over de winactie en het event vind je HIER.

Ik deed dus mee aan #ILBmakeuptip.

In dit artikel deel ik mijn Make-up tip met jullie! Deze tip is voor de meiden die nog oefenen en “spelen” met oogschaduw. Ik ben zelf ook helemaal niet gevorderd of professioneel, maar deze ooglook maak jij zelf in slechts 4 Stappen!

Wat heb je nodig? :

  • Plakband
  • Schaar
  • De producten waarmee jij jouw ooglook wilt maken.. (Oogschaduw, Eyeliner, etc.)

ilbtip2

1. Begin gewoon met een “schoon oog”. Je kunt wel alvast je concealer en oogschaduwbasis aan brengen!

ilbtip1

2. Knip een stukje plakband af en breng deze aan de zijkant van je oog aan. Je kunt het op gevoel doen, het is moeilijk uit te leggen maar zorg er gewoon voor de de lijn recht loopt.

ilbtip4ilbtip5

 

3. Breng de oogschaduw en highlighter aan! Dit is geheel jouw eigen keuze.. Maar wacht nog even met de eyeliner 😉

ilbtip6

4. Verwijder de plakband en breng de eyeliner aan.. Ook hier kun je voor kiezen om een wing te maken of om gewoon een simpel dun lijntje te zetten 🙂

THAT’S IT!

ilbtip7

Ik heb natuurlijk nog wel een extra lijntje eyeliner gezet, zodat de eyeliner ook echt diepzwart is. En ik heb ook mascara aangebracht! Zo simpel is het eigenlijk..

Producten die ik heb gebruikt :

  • I Love Stage eyeshadow base – Essence.
  • Sparkle Eyeshadow 402 – KIKO.
  • High Pigmented Eyeshadow 232 – KIKO.
  • Eyeshadow 126 – KIKO.
  • Eyeliner Pen – Essence.
  • Absolute Lashes mascara – W7.
  • Wild Mega Volume mascara – Max Factor.
  • Brow Defining Kit “Medium” – Cargo Cosmetics.

Vond jij deze tip nou handig? Dan zou ik het heel erg waarderen en tof vinden als jullie de #ILBmakeuptip foto op mijn Instagram (@bytionne_) zouden willen liken.. Met jullie stem (like) maak ik misschien kans op toffe prijzen! 💋

– Wie zien wij op het ILB Event?

With Love,

Tionne ❤

 

7 gedachtes over “#ILBmakeuptip ❤

  1. Pingback: KIKO Review ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

