DM Lip Producten Review ❤

DM1

Ik heb drie hele leuke en fijne lipproducten gekregen die verkrijgbaar zijn bij het Duitse drogisterijenmerk DM, en in dit artikel review ik allemaal voor jullie! 😀 Benieuwd? Kijk en lees dan mee..

De collega van mijn moeder ging naar Duitsland en ook had ze een aantal producten voor mij meegenomen wat ik super super lief vind! ❤

DM2

Laat ik beginnen bij een nieuwe EOS.. Zelf heb ik vorig jaar mijn 1ste EOS lipbalsem kunnen bemachtigen en nu mocht ik dan weer een nieuwe bemachtigen 🙂

DM4

Deze welbekende bolletjes met lipbalsem zijn héél fijn in gebruik, ruiken lekker en verzorgen mijn lippen goed! Dit is Strawberry Sorbet, OMG deze ruikt en smaakt zó lekker zoet.

DM3DM5

Hihi Yay! Nu heb ik er dus twee.. Pomegranate & Raspberry en Strawberry Sorbet.

EOS Lipbalm    €5,95

DM6

Dan ga ik verder met weer een lipbalsem. Hmm.. ik kan er gewoon nooit teveel van hebben 😉 Deze is van het DM-merk Balea, een hartstikke goedkoop merk met vele verzorgingsproducten.

DM7

De naam “Swirled Kisses” en de verpakking zien er al vrolijk en veelbelovend uit! Ik ben benieuwd..

DM9

OMG wat leuk!! De lipbalsem is zelf een soort van swirl. Het lijkt min of meer op een zuurstok 😛 Hij ruikt ook heerlijk zoet, en zoals de verpakking aangeeft smaakt deze naar Aardbei en Banaan.

DM8

De lipbalsem is op mijn lippen verder gewoon transparant, dus je ziet er niet veel van qua kleur! Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ‘m super cute en yum vind 😉

Balea Swirled Kisses Lipbalm     €0,95

DM10

Nu ben ik alweer aangekomen bij het laatste prachtige lipproduct van de DM. En dat is deze Full Shine Lipstick van P2. De huls ziet er al aantrekkelijk uit..

DM11

Zoals ik al zei, de huls ziet er aantrekkelijk uit! Zilver en shiny is eens wat anders dan die zwarte hulsjes 🙂

DM12

Oeh.. dit is de kleur “090 Come Out With Me”.

Waauw! Wat is dit een mooie kleur zeg. Ik vind het eerlijk gezegd geen nude kleur, maar juist een shiny bruine kleur. Heel gaaf!

DM14

Yeah I like you! ♡

DM16

De kleur is niet volledig dekkend, maar dat komt natuurlijk omdat het en Full Shine Lipstick is. Wel een mooi effect!

DM17

Ik vind dat dit kleurtje echt iets voor mij is! Als je echt van nude en net wat bruine lipsticks houd is dit een echte aanrader.

P2 Full Shine Lipstick     €2,25

Dat waren dan alle producten! Ik hoop dat jullie van mijn review genoten hebben en laat even in de reacties weten wat jij het mooiste/leukste product vond 🙂

Until next time!

With Love,

Tionne ❤

 

3 gedachtes over “DM Lip Producten Review ❤

  1. Pingback: November Favorites ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

