November Favourites ❤

novf1

Hey! Het is inmiddels al December.. Wat gaat het toch snel! In dit artikel laat ik een aantal van mijn favorieten van de maand November aan jullie zien.. Kijk je mee?

Ik begin bij mijn eerste favoriet..

novf6novf7

Jullie weten vast dat ik van bordeaux en donkere kleuren houd als het gaat om nagellak! Die kleuren kunnen bij mij gewoon het hele jaar door 😛 Ik kreeg laatst een aantal lakjes van Trind opgestuurd (waar nog een review van komt!), en daar zat een prachtige donkere kleur in.

Het was de kleur “Upper Class Rebel”, en ik ben er helemaal verliefd op.. ❤

Trind Caring Nailpolish     €10,12

Mijn 2de favoriet :

novf3novf4

Deze heerlijke Sporty Citrus geur van Michael Kors die ik heb gewonnen bij de Facebook-pagina van Superwinkel. Sinds ik de parfum heb mogen ontvangen, heb ik ‘m alleen maar gedragen en hij ruikt lekker fris!

Michael Kors – Sporty Citrus 30ml     €39,99

Mijn 3de favoriet!

novf11novf10

Vorige week heb ik de KIKO winkel in Eindhoven bezocht en daar kocht ik deze hemelse lipstick! De fijne textuur, het mooie neutrale kleurtje.. I love it! (review)

KIKO Smart Lipstick – 918     €2,90

4de favoriet..

novf5novf2

Toen ik deze oh-zo-fijne Beautyblenders ontving, was ik al helemaal gek op deze bekende sponsjes! Ze blenden zo fijn, en brengen mijn make-up natuurlijk aan. Als een van deze ooit kapot gaat, koop ik zeker een nieuwe (ongeacht de vrij hoge prijs :P).. (review)

Makeup’s Best Friend Kit    €39,95

Alweer mijn 5de favoriet :

novf8novf9

Met deze Swirled Kisses Lipbalm van Balea ga ik de deur niet uit! Ruikt zoet, smaakt zoet.. Mmm ♡ (review)

Balea Swirled Kisses Lipbalm     €o,95

Mijn laatste favoriet is geen product, maar een serie die ik afgelopen maand ben gaan volgen! Een echte aanrader..

Namelijk ; Once Upon A Time.

Dit waren dan al mijn favorieten van afgelopen maand November. Ik hoop dat jullie het weer leuk hebben gevonden!

– Wat waren jouw November Favorites?

With Love,

Tionne ❤

Geef een reactie

