Victoria’s Secret Lipgloss ❤

vslip9

Vorige week dinsdag ben ik op Schiphol geweest om mijn lieve tante uit te zwaaien omdat zij voor 4 weken naar Indonesië en de Molukken gaat. En natuurlijk kan ik Schiphol niet verlaten zonder wat bij de Victoria’s Secret Store te halen.. 😛 Ben je benieuwd naar wat ik kocht? Lees gerust verder!

Ik kocht een lipgloss! Ja.. alleen een lipgloss, en daar heb ik uiteraard geen spijt van want ik kom over 4 weken natuurlijk weer terug bij de prachtige winkel 😉DSC_0106.JPG wordt weergegevenDSC_0106.JPG wordt weergegevenDSC_0106.JPG wordt weergegevenDSC_0106.JPG wordt weergegevenSnapchat-6219049435312770345.jpg wordt weergegeven

 

De winkel rook heerlijk en ik was helemaal verliefd op ALLES! De tasjes, body mists, lotions en natuurlijk de make-up. Er was niet gigantisch veel keus bij het cosmetica gedeelte, maar ik zag er toch nog wel wat toffe dingetjes bij liggen.

vslip4

Maar goed.. Ik kocht dus de Beauty Rush Color Shine Gloss in de kleur “Peek-A-Boo”. Een prachtige lichte nude kleur met wat fijne glittertjes erdoor. I love it! ❤

vslip3

De lipgloss heeft een normale sponsapplicator.

vslip2

Ik vind de verpakking er mooi en chique uitzien voor de prijs! Ik moet zeggen dat het tussen budget en high-end in zit.. Net niet goedkoop, maar ook zeker niet duur 🙂

vslip6vslip5

So in love with this color! 💋

vslip1

Ik draag niet vaak lipgloss, maar deze lipgloss is toch wel echt héél erg fijn! Als ik aan lipgloss denk, denk ik aan een plakkerig goedje op mijn lippen waar mijn haren altijd doorheen zwieren en het spul wat nooit zo veel kleur afgeeft en niet lang blijft zitten.. Nou dit is een uitzondering, want deze VS Lipgloss ; plakt niet en zit heel lang en lekker op mijn lippen.

Swatches : Peek-A-Boo.

Ook kreeg ik bij de lipgloss een prachtig mooi tasje.. OH MY LORD!! ❤ 😀

Dit was mijn review over de oh zo prachtige Victoria’s Secret Lipgloss. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk en handig vonden en bedankt voor het lezen!

vslip10

– Wat draag jij het liefst op je lippen?

With Love,

Tionne ❤

8 gedachtes over “Victoria’s Secret Lipgloss ❤

  1. Ohh grill ik vind je blog zo amazing! Als ik op insta zit en ik zie dat je weer een nieuwe artikel hebt ga ik meteen kijken! En je foto’s worden elke artikel steeds mooier! Alleen ik vind je nieuwe lay-out niet zo leuk, deze lay-out heeft iedereen al dus lijkt jouw niet zo veel speciaal is MAAR dat is het wel!! De vorige lay-out vond ik persoonlijk mooier..
    Ik bedoel dit niet gemeen hoor xx

    Like

  2. Pingback: Victoria’s Secret Beauty Rush Lipgloss review ❤ | By Tionne.

  3. Pingback: 3x Ombre Lips! 💋 |

Geef een reactie

