Glamour Queen And Metallic Eyeshadow ❤

glameye1

In dit artikel test ik Metallic Oogschaduw Crèmes voor jullie waar ik zelf nog niet bekend mee ben, in combinatie met een prachtige lipstick genaamd “Glamour Queen”. Klinkt dat niet veelbelovend? Ben je benieuwd, lees dan verder..

glameye3

Ik liep – zoals altijd – even door het beauty-schap van de Primark en ik zag daar een bak met tientallen potjes.. Er stond op : “P.S. Love… Metallic Eyeshadow Cream”. Ik was er wel heel benieuwd naar, aangezien ik een mooie highlighter kleur had gezien. Ik nam ze mee!

glameye4

Ook had ik al een tijdje een Essence lipstick liggen die ik graag nog wilde reviewen met een oog-look, maar ik had er verder nog niks bij bedacht. Nu had ik de kans om ze allebei in een artikel te reviewen! 😛

glameye2

Crème oogschaduw in een potje? Klinkt nogal vreemd en onhandig, maar ik ben toch weer zo eigenwijs dat ik ze meenam!

glameye6

Eigenlijk werkt de oogschaduw net als een lipbalsem in een bakje. Als is het natuurlijk niet handig als je wat langere nagels hebt. Ik probeerde het ook uit met een platte oogschaduwkwast, helaas heeft dat weinig effect en er komt weinig tot geen oogschaduw op de kwast en dus ook niet op mijn ogen 😦

Het pigment is oke.. De oogschaduws geven niet veel kleur af, maar wel veel glitters!

glameye7

Hier heb ik de lichte highlighter kleur over heel mijn ooglid, mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw aangebracht. Je ziet wel een gelige glitter op mijn huid, maar veel is het ook niet. Ook als je je ogen open plakt het heel erg, en dat vind ik persoonlijk niet fijn!

Hier heb ik de donkerbruine kleur in mijn buitenste ooghoek aangebracht. Ik vind het effect en de kleur best mooi, maar hier is ook weinig pigment te bekennen.

glameye13

Dit is de uiteindelijke oog-look met eyeliner en wat mascara..

glameye5

Nu verder met de lipstick! Dit is een Sheer & Shine Lipstick in de kleur “10 Glamour Queen”. En aan de naam Sheer kunnen we al weten dat deze lipstick van zichzelf al weinig kleur afgeeft, dat vind ik persoonlijk altijd wel mooi 🙂

glameye10glameye12

De lipstick geeft een licht tintje bruine glitters af, en dat effect vind ik heel tof! Deze lipstick kan elke dag wel.. ❤ Hier ben ik dan wel best tevreden over.

glameye11

Dit is dan de uiteindelijke look geworden! Ik ben best tevreden.. behalve over de oogschaduws, helaas vond ik die nogal tegenvallen. Misschien dat ik het ooit nog een proberen als Gel Eyeliner, en als dat lukt laat ik het zeker nog weten via Instagram! (Let niet op mijn “undone” haar :P)

Bedankt voor het lezen!

glameye14

– Wat vind jij van de Metallic Cream Eyeshadows?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Glamour Queen And Metallic Eyeshadow ❤

Geef een reactie

