7 Things I Love About December..❤

 

dec11

Het is inmiddels al 6 December, maar nooit te laat om te laten weten waarom ik zoveel houd van de gezellige maand! Ben je benieuwd? Lees gauw verder..

We zitten nu alweer in de maand December.. de 12de èn daarbij ook de laatste maand van het jaar. Wauw! Ongelofelijk hoe snel 2015 ging. Ik ga je 7 dingen vertellen die ik zo leuk vind aan deze maand, blijf je kijken?

1. Sinterklaas en pepernoten!

Oh yeah.. I love pakjesavond en pepernoten. Pepernoten zijn denk ik wel mijn favoriete snoepgoed in December, en het is natuurlijk alijd leuk om cadeautjes uit te pakken 😉

2. Kerstmis 💞

Als ik denk aan de maand December, denk ik automatisch aan Kerstmis! Ik vind dat dit de gezelligste dagen van het jaar zijn ; lekker samen, de prachtige kerstboom, cadeautjes en om niet te vergeten het eten! 😛

dec5

3. Sweather Weather.

In de winter draag ik het liefst sweaters.. ze zijn lekker warm en zo comfortabel! De term Sweater Weather past dus goed bij December, alhoewel ik liever geen regen zie maar juist sneeuw 🙂

dec6

4. De gezellige sfeer en lichtjes.

Ik ben dol op de gezellige sfeer en de lichtjes die deze maand OVERAL ziet. Buiten, binnen in de kerstboom.. Het geeft gewoon zo’n warm en knus gevoel dat ik er gewoon blij van word!

dec7

5. Starbucks Drankjes..

Yess.. Starbucks mag in elk seizoen niet ontbreken. Daarom deel ik mijn favo kerstdrankje van Starbucks met jullie ; Gingerbread Latte! ❤

dec8

6. Kerstliedjes

Ik ben Tionne niet als ik een dag geen muziek luister, en ik ben momenteel al een Christmas Playlist aan het maken want kerstliedjes zijn nu gewoon zo tof om naar te luisteren! Het geeft me al helemaal een kerstgevoel en zo krijg ik nog meer zin in Kerst 😀

dec9

7. Sneeuw! ♡

And.. last but defenitely NOT least ; Sneeuw! Sommige mensen haten de sneeuw, maar ik houd juist van een klein beetje sneeuw. Ik vind dat dat December/Kerst nou echt helemaal compleet maakt. Dus laten we hopen op een mooie, witte kerst dit jaar 😍

Dit waren mijn 7 favoriete dingen in de maand December! Ik hoop dat jullie van het artikel genoten hebben en heel erg bedankt voor het lezen 💋

– Wat vind jij leuk aan de maand December?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “7 Things I Love About December..❤

  1. Ik hou van de sfeer en gezelligheid in december. Alles ziet er gezellig uit in de stad, mooie kerstversiering en heel veel lichtjes overal. December is gewoon de gezelligste maand van het jaar.

    Like

Geef een reactie

