Trind A/W St. Moritz ’15 ❤

trind21

Trind komt met een prachtige Herfst/Winter nagellak collectie genaamd “St. Moritz”. In dit artikel review alle lakjes stuk voor stuk voor jullie! Ben je benieuwd naar de dekking, de kleurtjes en mijn mening? Lees dan verder..

trind16

trind20trind19

Trind lanceert de St. Moritz collectie voor de Herfst/Winter 2016-2016. De collectie bevat 6 Limited Edition nagellakjes. De collectie bevat o.a. een prachtige glitterlak en een lakje met een schitterend sneeuw effect..

De Trind Caring Color lakjes geven een mooie egale dekking en geven tegelijkertijd ook nog verzorging aan je nagels.

trind4trind5

Ik begin gewoon bij het eerste kleurtje..

Upper Class Rebel.

Een prachtige diepe, bruinrode kleur die perfect bij mij past en ik dus ook vaak draag in de herfst en de winter!

trind22

trind6trind7

Dear Santa.

Dé perfecte kerstkleur! Hij lakt zo mooi en na één laagje heb je al het resultaat wat je wil hebben 🙂 Love it..

trind23

trind8trind9

Jet Set.

Ik draag meestal nooit roze, maar ik vind deze donkerroze kleur toch wel echt verrassend mooi! Deze ga ik zeker vaak dragen 😉

trind25

trind10trind11

Go Nude.

Mijn tweede favoriete nagellak kleur naast donkerrood is Nude! Dit staat gewoon altijd mooi.. Mat, Glossy, op lange nagels, op wat kortere nagels.  Nude is dus altijd een Go voor mij ♡

trind26

trind14trind15

Starry, Starry Night.

Oeh.. zo’n mooi glitterlakje, maar stiekem ben ik altijd een beetje bang voor glitternagellak omdat ik gewoon voor 99% zeker weet dat ik het met veel moeite en geschrob het er moeilijk af ga krijgen 😦

Op de foto heb ik slechts één laagje aangebracht. Dit is natuurlijk mooi als topcoat, maar je kunt natuurlijk ook 3 laagjes aanbrengen voor een gehele glitter manicure!

trind27

trind12trind13

Dashing Trough The Snow.

Dashing Trough The Snow is een typische naam voor dit pareltje.. Deze witte parelmoer lak is mooi als topcoat over een witte nagellak. Hier heb ik ‘m geswatcht over de rode nagellak Dear Santa.

trind24

trind3trind2

Dit was mijn review over de prachtige lakjes van Trind! Ik hoop dat jullie het artikel lek vonden en bedankt voor het lezen  💋

De lakjes kosten €10,12 per stuk. Kijk voor de verkooppunten op TRIND.

trind1

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “Trind A/W St. Moritz ’15 ❤

Geef een reactie

