Mijn Sint Kadootjes ❤

sint1

Aangezien wij nog aan pakjesavond doen en ik ook heel wat heb gekregen heb ik jullie nog een tof artikel beloofd! In dit artikel ga ik namellijk al mijn gekregen Sinterklaas cadeautjes aan jullie laten zien.. Are you excited?

Ik heb jullie beloofd om dit artikel nog zeker te maken en hier is ‘ie dan.. Enjoy!

Ik begin natuurlijk bij het eerste cadeautje..

sint4sint3sint2

Ik kreeg de “Pretty Eyes Set” kwasten set van TodaysBeauty. Todaysbeauty is de prachtige kwastenlijn van de Youtuber/Blogger Manon Tilstra. Ik ben héél erg blij met de kwasten en jullie zullen hier zeker meer van zien! ❤

Het 2de cadeautje..

sint5sint6sint7

Ook kreeg ik deze twee hele mooie armbanden.. Ze zijn geïnspireerd op de armbanden van het high-end merk Cartier. Dit zijn dus de dupes! ♡

sint28

En wat natuurlijk niet kan missen met sinterklaas is een.. Chocoladeletter! Dit is dan wel de letter P, maar die zal even lekker smaken als de 😛

sint8sint9sint10

Waar ik ook héél erg blij mee ben zijn deze twee lipproducten van MAC. Ik kreeg de Lipliner in “Soar” en een lipstick in “Verve” met een Satin finish 💋

Ik vind het zelf ook heel leuk om er gewoon een boek bij te pakken en te gaan lezen! Zoals ik ergens heb gelezen ben ik er stiekem al één jaar te oud voor, maar toch blijft de serie super tof.. hihi 😛

sint15sint16sint14

Ik ben de tel alweer kwijt.. maar het blijft leuk om uit te pakken! 🙂 Ook heb ik deze Baby Skin Blur crème gekregen.. Super fijn en dit product ga ik zeker nog voor jullie testen.

sint20sint21

Ik vind de Vogue Girl geuren altijd zóó lekker.. en daarom kreeg ik deze twee heerlijke Parfum Douche Gels met frisse en zachte geuren. I love it! 💕

sint24sint25sint26

Naast het Bloggen vind ik het ook heel erg leuk om te tekenen. Ik zeg niet dat ik het zo geweldig kan 😛 Maar ik vind het zo leuk om een keer creatief te zijn, en dat kan nu met deze prachtige potloden van Conté 😍

sint17sint18sint19

De letter is niet het enige wat ik aan chocolade heb gekregen.. Nee, ik kreeg ook dit prachtige palette van Makeup Revolution. Toevallig hoor ik er momenteel veel mensen over praten en ik moest ‘m natuurlijk ook hebben! Can’t wait to review it ❤

Wat ik ook heel schattig en leuk vond is deze porseleinen kerstbal met een LED-verlichting! Wauw, die komt zeker in de kerstboom te hangen 😉

sint11sint13sint12

Eerlijk gezegd was ik ook wel toe aan een nieuwe Body Butter, omdat ik laatst twee mini Shea Body Butters van The Body Shop heb ik opgemaakt. Deze met Framboos geur van Treacle Moon is HUGE, dus hier doe ik gelukkig lang mee!

sint33sint32

Ook kreeg een DIY setje met kristallen! Hier ga ik ook weer een apart artikel van maken, want met deze DIY Kit verander je de stenen op de foto in kristallen met meerdere deeltjes en glittertjes (Ja, het is moeilijk uit te leggen) om als Room-Decoration te gebruiken. Dus om je kamer mee op te fleuren of het gewoon classy te maken!

Last but not least..

sint34sint35sint36sint37

OMG!! Ik kreeg de geurset van Ariana Grande. Uhm.. ik ben gewoon sprakeloos van de geur en de perfectie van dit product ❤ Ik ben hier zóó blij mee! 😀

Dit waren dan alle cadeaus die ik heb gekregen met pakjesavond. Wij vieren nog sinterklaas ivm met mijn zusje, en dat vind ik nog steeds heel leuk en ik kan ook niet wachten tot Kerst.. Oh, December I love you ♥

Bedankt voor het lezen!

– Heb jij pakjesavond gevierd? En wat heb je gekregen?

sint38

With Love,

Tionne ♥

7 gedachtes over “Mijn Sint Kadootjes ❤

  1. Pingback: December Favourites ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

