Garnier Loving Blends ❤

garnier1

Garnier is met een nieuwe haarverzorging lijn gekomen waar ik heel erg benieuwd naar was! Ik heb ze al een tijdje in gebruik en nu wil ze voor jullie natuurlijk ook reviewen 😉 Kijk je mee..?

garnier9

In de Garnier Loving Blends lijn zit voor ieder wat wils. Zo heb je shampoos, conditioners en maskers voor ; Droog haar, gevoelig haar, beschadigd haar, gekleurd haar, blond haar.. Noem maar op! ❤

Ik koos voor twee verschillende producten, met twee hele andere geuren, kleuren en voedingen 🙂

garnier2

Als eerst heb ik de 2 in 1 Shampoo met Vanille en Papayapulp voor normaal haar. Deze shampoo ruikt echt zo lekker zacht en fris!

garnier3garnier5

Na het douchen met alleen deze shampoo als verzorging, voelt mijn haar fris en zacht. Helaas heeft de shampoo geen anti-klit werking, maar dat kun je natuurlijk ook gewoon fixen met een anti-klit spray 😉

garnier6

En het tweede product is een Subliem Voedend Masker met Argan -& Cameliaolie. Als je droog/dof haar hebt en je hebt dit masker gebruikt voelt je haar weer gezond en fris! No lies.. 😀

garnier8garnier7

Het masker heeft een voedende en beschermende werking. Zelf heb ik het masker goed ingemasseerd en het 3-5 minuten laten zitten en het daarna gewoon met warm water uitgespoeld, maar je kunt het ook 1 minuut goed laten intrekken voor een snelle verzorging. In de douche voelen je haren al zijdezacht ♡

garnier4

Nou zoals je hebt kunnen lezen ben ik erg enthousiast over deze producten, en ik zou er graag ook zeker meer van willen kopen! De twee producten die ik tot nu toe van de lijn heb geprobeerd kan ik aan iedereen aanraden.

Kortom ik houd van de natuurlijke producten van Garnier Loving Blends!

garnier10

– Heb jij al iets geprobeerd van Loving Blends?

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “Garnier Loving Blends ❤

  1. Pingback: HuisHoudBeurs 2016 Shoplog ❤ |

Geef een reactie

