MAC Lipstick – Verve || Satin ❤

macverve8

Zoals je misschien al hebt kunnen zien in mijn Sint Kadootjes artikel heb ik onder andere ook weer een nieuwe MAC Lipstick toegevoegd aan mijn stash! Natuurlijk ga ik mijn prachtige nieuwe lipstick weer voor jullie reviewen..

Ik had nog een wishlist volstaan met MAC Lipsticks zoals ; Mehr, Midimauve, Whirl, etc. Maar toen ik uiteindelijk in de Bijenkorf bij de MAC Counter stond ging het toch eventjes anders.. Ik swatchte namelijk alle kleuren die nog op mijn wishlist stonden en ze hadden niet allemaal het “Wauw!” effect voor mijn gevoel.

macverve13

Toen ging ik wat random Nude kleurtjes swatchen en heb toen een mooie uitgekozen, oke.. Hij is wel wat donkerder dan “Nude”, maar hij valt nog net in de nude categorie toch?

macverve7

Het is namelijk de kleur Verve! Ik had eerlijk gezegd nog nooit van deze kleur gehoord, maar ik vond ‘m toch wel prachtig.. Een onbekend kleurtje met zoveel wauw.

macverve4macverve6macverve2

Dit is alweer mijn 5de MAC Lipstick waar ik natuurlijk heel blij mee ben! En de finish van deze lipstick is Satin. Nou Tionne.. wat een verrassing 😛 Van de 5 lipsticks die ik nu heb zijn er 4 met een Satin finish.

macverve10

De kleur gaat voor mijn gevoel over de nude-grens heen, je kunt Verve wat bruin-rood noemen met een warme ondertoon 🙂

macverve9

De textuur van deze lipstick is weer hemels! Satin zit net tussen Amplified en Matte in en dus perfect voor moi ♡

macverve13

Wat we ook weer gewend zijn van MAC, is dat de lipstick er wel een paar uur lang lekker goed blijft zitten.

|| Verve ||

Dan was dit mijn review van mijn 5de MAC Lipstick Verve! Ik ben er ontzettend blij mee en ook dit herfstige/winter kleurtje gaat vaak gedragen worden 😀

macverve1

Haha.. eigenlijk is het best gek! Als mensen vragen : “Hey! Welke kleur heb je op je lippen?”. Nou dan zeg ik : “Oh, ik heb Verve op mijn lippen.. van Mac”. Haha, het ligt maar net aan hoe je het uitspreekt ; Verve of Verf?

Maar goed, bedankt voor het lezen van dit artikel!

macverve3

– Hoe zou jij Verve uitspreken? 😛

With Love,

Tionne ❤

 

7 gedachtes over “MAC Lipstick – Verve || Satin ❤

  1. Pingback: Een Kijk Op 2015.. ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

