MAC Lipliner – Soar ❤

soar3

Whoops.. Nog een MAC review! Maar ik denk dat jullie dat niet zo heel erg vinden omdat MAC natuurlijk nooit verveeld 😉 Dit keer review ik mijn 1ste MAC Lipliner voor jullie. Kijk je mee?

soar8

We kennen allemaal Kylie Jenner wel.. zij is bekend om haar lippen en de #KylieJennerLipChallenge. Onlangs heeft zij ook haar eigen Lip Kits gelanceerd, maar vóór haar eigen lipproduct gebruikte zij zelf natuurlijk producten van het bekende merk ; MAC!

Op haar lippen gebruikte zij zelf voornamelijk de lipliner in de kleur Soar met in combinatie de lipsticks Velvet Teddy of Brave.. 🙂

soar1

Het lippotlood kwam in een chique langwerpig MAC doosje.

soar2

De kleur heet dus Soar, en ik vind de kleur gewoon zo mooi neutraal en ik denk zeker dat deze lipliner iedereen wel zou staan! ❤

soar4

So in love with this lovley color!

soar5

 

Ik kan de kleur beschrijven als lichtbruin/nude met een koele en warme ondertoon tegelijkertijd. Ik kan het niet helemaal goed omschrijven, maar het is wel echt een toffe kleur!

soar6

Hier heb ik alleen mijn lippen omlijnd met de lippliner..

soar7

En hier heb ik heel mijn lippen ingevuld met Soar! Ik vind het hartstikke mooi als lipliner alleen, maar je kunt er ook nog voor kiezen om er nog een lipstick overheen te doen 💋

Ik hoop dat jullie mijn review van vandaag weer leuk vonden en bedankt voor het lezen! Mijn conclusie over dit product is eigenlijk al gegeven.. Ik vind het lippotlood prachtig en ik ben er dus ook heel enthousiast over. De kleur zal vast bij elke huidskleur staan! 😉

– Wat vind jij van Soar?

With Love,

Tionne ❤

 

7 gedachtes over “MAC Lipliner – Soar ❤

  1. Loveee your reviews! Misschien wel een tip om iets meer variatie te maken. Je (echt prachtige) foto’s worden tegenwoordig bijna alleen maar gemaakt in het (te leuke) rosé gouden mandje, niks mis mee. Maar wat variatie in reviews zal wel leuker zijn, naar mijn mening. Verder vind ik Soar echt een lipliner om op mijn sishlist toe te voegen! X

    Like

    • Ah dankjewel! Super lieve reactie.. en daar zat ik eerlijk gezegd ook wel aan te denken 🙂 Ik ga wat inspiratie opdoen en kijken wat ik nog meer voor foto backgrounds kan maken. Soar kan ik je zeker aanraden.. Thanks sweetie! xoxo Tionne ❤

      Like

  2. Pingback: Photo Diary || 22-12-2015 ❤ | By Tionne.

  3. Pingback: December Favourites ❤ | By Tionne.

  4. Pingback: 3x Ombre Lips! 💋 |

Geef een reactie

