I ♡ MakeUp – I Heart Chocolate Palette ❤

 

 

choco10

Dat ik chocola lekker vind en dat oogschaduw een van mijn favoriete make-up product is, is een feit. Maar wat is er dan nog beter dan een I Heart Chocolate Oogschaduw Palette?! OMG ❤ In dit artikel review ik deze heerlijk ruikende dupe voor jullie!

Dit half-smeltende oogschaduw palette is bij veel Bloggers en Youtubers geliefd, en daarom wilde ik deze ook héél graag hebben.

choco1choco2

Ik heb de melkchocolade variant, het palette heet “I Heart Chocolate”. En zoals ik al zei.. Deze oogschaduws ruiken naar chocolade OMG!! 😍

choco5

Dit palette zit vol met matte, glitter en shimmer oogschaduws in allerlei kleuren. Ik was het kopen van Nude paletten een soort van “zat”, en daarom was ik ook opzoek naar een oogschaduw palette wat herfst/winterkleuren, highlighters en toch ook wel wat nude bevatte.

choco3

Toen kreeg ik hét perfecte sintkadootje! 😀

choco4choco7

Het palette is oorspronkelijk een DUPE van het Too Faced Chocolate Bar palette dat vele malen duurder is dan dit gelijksoortige oogschaduw palette.

choco6

Ik vind de verpakking héél schattig en de namen heel leuk bedacht!

Laat ik maar eens beginnen met de swatches..

choco11

– zonder flits.

choco12

– met flits.

v.l.n.r. : You Need Love – Piece Me Together – One More Piece – Love Torn – Stolen Chocolate – Thank Friday – More! – Pleasure Girl.

choco13

– zonder flits.

choco14

– met flits.

v.l.n.r : Meet Chocolate – Unforgiveable – Love Divine – Smooth Criminal – Chocolate Love – You need More – What A Way to Go – Endorphins Ready!

choco8choco9

Hier heb ik nog een look gemaakt met Thank Friday en What A Way to Go op mijn gehele ooglid, Pleasure Girl in de arcadeboog en Endorphins Ready! als highlighter.

Ik vind vooral de de tweede rij met oogschaduw kleuren een beter pigment hebben en naar mijn mening ook veel mooier zijn. De eerste rij is meer nude en heeft een wat mindere pigmentatie, en de tweede rij is wat donkerder en wat meer glitter met lekker veel pigment ❤

Ik ben hartstikke tevreden met het palette.. Stiekem is dit absoluut één van mijn favoriete en mooiste oogschaduw paletten.

Make-Up Revolution Chocolate Palette – €7,99

choco10

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en bedankt voor het lezen!

– Welke kleur uit het palette vind jij het mooist?

Love You 💋,

Tionne.

5 gedachtes over “I ♡ MakeUp – I Heart Chocolate Palette ❤

  1. Pingback: NYE Make-up Look 2015 ❤ | By Tionne.

  2. Pingback: December Favourites ❤ | By Tionne.

  3. Pingback: Everyday Make-up Routine |

  4. Pingback: break no hearts 💔 || V-DAY makeup look |

  5. Pingback: L’Oréal Mega Volume Miss Babyroll Mascara |

Geef een reactie

