Essence Merry Berry – Kerst Look ❤

Over een aantal dagen is de gezelligste tijd van het jaar weer aangebroken! Wat gaat het jaar toch snel voorbij.. de laatste dagen zijn al in zicht en voor om deze laatste dagen van 2015 te vieren kunnen we dat beter doen met een prachtige make-up look! 😉

mb1

Deze Kerst Look ga ik maken met drie producten uit de Merry Berry Limeted Edition van Essence.

mb2mb3

Ik heb een nagellakje in de kleur “01 The Masked Ball” meegenomen. Het is een prachtige glanzende, donkerpaarse nagellak in het liefste flesje! ♡

Merry Berry nailpolish €1,99

 

mb4mb5

01 Let’s The Berry-tales Begin

mb6mb7

Swatch 💋

mb8mb16

Ook spraken de lipsticks in deze collectie mij erg aan.. Ik kocht de paarse lipstick waar ik heel benieuwd naar was. Ik vind het pigment wat tegenvallen op mijn hand, maar toen ik ‘m op mijn lippen aanbracht werd de kleur wat duidelijk er mooier. Ik ben er heel blij mee!

Merry Berry Lipstick €2,39

mb9mb10

Het patroontje is zóó CUTE! 💕

mb11mb12

“01 I Love My Golden Pumps”

mb13mb14

Ook vond ik in deze collectie de highlighter toch weer echt een pareltje! Wauw.. het printje en de glitters, wat mooi zeg 😍

De highlighter is op mijn jukbeenderen, onder mijn wenkbrauw en op mijn neus zo prachtig! Perfect als je een lichte glow wilt hebben.

Merry Berry Highlighter €3,39

Dit is de look uiteindelijk geworden.. Ik denk niet dat ik dit ook echt met Kerst zal dragen, maar ik raad de producten zeker wel aan en ik vind de lipstick en de highlighter echt heel mooi!

Bedankt voor het lezen..

– Wat heb jij al van de Merry Berry collectie?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Essence Merry Berry – Kerst Look ❤

  1. Pingback: Essence Merry Berry Eyeshadow – 01 The Perfect Dress ❤ |

  2. Pingback: Mijn Wenkbrauwroutine |

Geef een reactie

