Q&A #3 ❤

QA21

Hey Girls!

Zoals beloofd komt er iedere maand een Q&A op mijn Blog. Dit is alweer de derde keer 🙂 Ben je benieuwd welke vragen ik allemaal heb beantwoord? Lees dan gerust verder..

Wat is je favoriete Instagram account qua make-up looks?

Oeh.. Ik volg zoveel verschillende make-up accounts en ik kan ze moeilijk allemaal laten zien, dus ik heb er drie ervan uitgekozen 🙂

QAX3

@beautycloudnl

QAX2

@nikkietutorials

QAX4

@makeupbydenise

choco8

Hoe ben je op het idee gekomen om te gaan bloggen?

Ik begon met een “Beauty” Instagram account waar ik vast al héél vaak over heb verteld, en ik wilde eigenlijk meer. Dit komt merendeels door mijn lieve volgers 😉 Door jullie aanvraag ben ik op 15 Juli 2015 eindelijk mijn blog ByTionne. begonnen omdat ik gewoon nog veel meer van mijn passie wil delen! And I luvv it ♡

QAX6

Als je je naam mocht veranderen, waarin?

Haha! Wat moeilijk zeg.. natuurlijk wil ik het allerliefst mijn naam behouden. Ik zou het echt niet weten 😛 (Wel grappig dat mijn naamgenootje Tionne deze vraag heeft gesteld. Wat zou jij doen?)

QAX1

Wie zijn je favoriete celebs die je volgt op Instagram?

Mijn FAVO celebs en mijn favoriete girl group is natuurlijk Little Mix! Daarom zijn hun accounts mijn favoriet 😍 Zowel het account van hen gezamenlijk als apart. @littlemix@leigh_love_life@perrieeele@jadeameliabadwi en @jesymix14 ❤

QAX5

Wat is je favoriete make-up product waar je echt niet zonder kan?

Definitely mascara, lipbalsem, concealer en transparante poeder! Met die make-up producten kan ik me nog enigszins redden als ik echt make-up op wil doen. 🙂

 

Wat is je favoriete merk? (Make-up, kleding, interieur..)

Dit is een vraag die NIEMAND volledig kan beantwoorden! 😛 Ik heb véél mooie merken waar ik dol op ben, maar voornamelijk bestaat mijn kledingkast uit H&M en mijn make-up stash uit EssenceMaybelline en W7 is ook echt aan het groeien. MAC is natuurlijk ook een prachtig merk, maar daar heb ik momenteel 6 producten van en ook zeker een favoriet!

QAX12

Glitter boeren of glitter scheten? 😛

Haha.. laat ik eindigen met deze grappige vraag! Boeren en scheten zijn niet de lekkerste dingen om over te praten, maar het woord “glitter” maakte het wel even interessant.. 😉 Dan denk ik toch dat ik voor glitter boeren zou gaan, omdat je na een groot glas cola gelijk een feestje kunt vieren! Uhm.. ja.

Ik hoop dat ik jullie vragen weer goed heb kunnen beantwoorden! Super lief, en het waren hele leuke vragen. 💋

– Heb je al een vraag bedacht voor de volgende Q&A? 😛

With Love,

Tionne ❤

Dit bericht werd geplaatst in TAG en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

