ILB Event Photo Diary + Shoplog ❤

Afgelopen zondag op 13 december was ik met Fleur aanwezig op het I Love Beauty Event in de Jaarbeurs in Utrecht, omdat we kaartjes hadden gewonnen via het Instagram account van lieve Esmée (@beautybyesmeex)! We hebben het super gezellig gehad op de het event en met alle andere Bloggers en Youtubers.. En in dit artikel kun je een Photo Diary van die dag bekijken èn de dingen die ik daar heb geshopt 🙂

* Sorry voor de onduidelijke foto’s van de Photo Diary, dit zal waarschijnlijk komen omdat ik ze met mijn telefoon heb gemaakt.

– Photo Diary –

ILB21

Om 7:45 ging mijn wekker, ik had zoveel zin in het event dat ik snel heb ontbeten en mezelf heb aangekleed en opgemaakt.

ILB22

Toen gingen mijn moeder, zusje en ik naar het station en we vertrokken om 10:20 met de trein. En natuurlijk nam ik weer mijn prachtige Paul’s Boutique tas mee.. ❤

ILB23

Na ongeveer een uurtje in de trein te hebben gezeten kwamen we aan in Utrecht!

ILB45

Fleur wachtte op het station bij Starbucks op mij!

 

ILB53

^ afbeelding : http://everythingnice.nl/verslag-i-love-beauty-event-2015/

Toen kwamen we aan bij het event in de Jaarbeurs.. Eerst gingen we proberen om kaartjes te halen voor de Anastasia Beverlyhills Brow Workshop. Helaas is dat niet gelukt 😦 Nou ja, dan maar 13:30 opnieuw proberen.

ILB24ILB25

ILB40

Eerst gingen we naar de Boozyshop stand. Die was echt groot en mooi, maar helaas wel met een lange rij! We hebben tussen de drukte uiteindelijk wel wat dingen geshopt. Ook kregen we de producten mee in een super schattig zakje ♡

ILB27

Lush was ook aanwezig met alle bestsellers. Whaa.. de geur 😍

ILB43

NYX! ❤

ILB28

Hihi.. op de cover met Fleur 😀

ILB29ILB33ILB31

De o zo gezellige ILB huiskamer! Hier hebben we EsméeLotteMerel en nog véél meer lieve Blog/Youtube meiden 🙂

ILB32ILB30

Het was daar zo leuk ingericht!

ILB52ILB50ILB48

We hebben samen ook zo’n leuke foto’s gemaakt!

Ik, Merel, Lotte, Esmée en Fleur ♡ 

ILB34

Oeh.. hele mooie kwasten 😉

ILB36

Om 16:00 konden Fleur en ik bij de Sensationail workshop aanschuiven.. Het was al aardig druk, maar gelukkig hadden we nog een plek.

Eerst kregen we een uitleg en toen mochten we zelf aan de slag! 😀

ILB37

Oeh, ook ik zit met mijn nagels onder de lamp.

ILB38

Hihi.. Fleur lakt haar nagels met een prachtig kleurtje! 😍

ILB39

Ik heb gekozen voor “Miss Behave“, een mooie donkerrode kleur. Tja.. hoe kan het ook anders? 😛

ILB49

Yay! Our pretty nails..

ILB47

Sensationail beloofde dat de lak er maar liefst 2 weken op zou blijven zitten!

ILB42

Whoops.. zo ziet mijn hand eruit na een dagje beautyshoppen 😛

ILB35

Na de workshop hebben we nog gezeten in een soort van masagesstoel haha..

Toen was het alweer 18:00, het event was afgelopen en ik en Fleur hebben het echt naar onze zin gehad 💕

ILB44

Toen ging ik weer naar het station!

ILB46

Maar na een dag bijna niks gegeten te hebben toch maar een cheeseburger bij Smullers. *oops*

ILB51

En om 19:45 kwam ik weer aan bij Helmond Station, en vanuit daar weer lekker naar huis na een lange dag gelopen te hebben 🙂

– Shoplog –

ILB1

Zoals je in de Photo Diary hebt gezien, heb ik aardig wat dingetjes gekocht die ik nu aan jullie ga laten zien 😉

ILB3

Ik begin gewoon bij mijn eerste aankopen toen ik bij het event aankwam, namelijk de producten van de Boozyshop.

ILB5ILB4

Eerst kocht ik deze 3 kwasten van het kwastenmerk van de Boozyshop zelf. Waaronder één highlighter kwast (€5,50) en twee dezelfde Eyeliner kwastjes (€0,49) die altijd wel handig zijn!

ILB6ILB7ILB8

 

Ook kocht ik twee producten van het Low-budgetmerk “Freedom“. Ik had nog niks van het merk, dus wilde ik graag twee verschillende producten proberen. Ik koos voor een oogschaduw (€0,99) in Nude en een lipstick (€0,99) in Bare.

ILB9ILB10

ILB2

De HD Concealer van L.A. Girl stond ook nog op mijn Wishlist, dus ik nam deze mee in Medium Beige. Een prima kleurtje!

ILB11ILB12

Toen liepen we door naar de Lush stand waar ik deze Grease Lightning Spot Treatment (€10,15) kocht. Ik had gelezen dat Leonie het een top product vond tegen onzuiverheden, dus deze moest ik meenemen 😀

ILB15ILB16

W7 Cosmetics stond ook op het event met een hoop producten. Daar kocht ik een prachtige Mega Matte Lips Liquid Lipstick (€3,95) en de bekende Banana Powder (€5,95). Over deze producten maak ik nog een aparte review 😉

ILB17ILB18ILB14ILB13

De webshop MakeupMusthaves.nl stond ook op het event en verkochten van Yankee Candles tot prachtige en betaalbare oogschaduwpalettes! Ik kocht een hemelse highlighter van het merk Revolution in de kleur Golden Lights (€3,99) en twee hele schattige Sampler Votive kaarsjes van Yankee Candle in Pink Dragon Fruit en Home Sweet Home (Op het event 2 voor €5,-).

ILB19ILB20

En bij de Sensationail workshop kreeg ik ook nog een lief grijs gellakje als een soort van goodiebag cadeautje 🙂

Dit was dan het artikel! Volgensmij is dit het langste artikel OOIT 😛 Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te lezen.

ILB48

– Wat vond jij van het event en van mijn aankopen?

With Love,

Tionne ❤

 

 

12 gedachtes over “ILB Event Photo Diary + Shoplog ❤

  1. Pingback: Een Kijk Op 2015.. ❤ | By Tionne.

  2. Pingback: December Favourites ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

