W7 Mega Matte Lips – Two Bob ❤

 

megamatte1

Op het I LOVE BEAUTY Event kocht ik bij de W7 stand een prachtige matte nude lipgloss, waarvan ik niet had gedacht dat dit een GROTE favoriet zou worden! 💋 Ben je benieuwd naar mijn mening en de swatches? Die vind je in dit artikel..

Toen het al wat rustiger was op het event gingen Fleur en ik nog even langs bij W7.. Ik keek op mijn gemak bij de vele producten. En toen stond ik naast Serena Verbon van Beautylab.nl, OMG!! 😍 Ze kreeg advies van de medewerkster bij W7 en zij had ook de Mega Matte Lips in dezelfde kleur in haar handen.

megamatte9

Ik nam ‘m uiteindelijk ook mee, maar ik had de kleur nog niet eens geswatcht.. Haha ik MOEST ‘m gewoon hebben 🙂

Uiteindelijk was dat het allemaal waard, want oh my.. deze matte Nude gloss is zó pretty! 

megamatte3

De verpakking zelf is heel simpel. De dop is mat en de tube heeft dezelfde kleur als de matte gloss zelf.

megamatte10

Ik vind dat de substantie vrij dikkig is, wat wel heel logisch is bij een matte crème gloss. Ik vind het wel prima en het stoort niet!

megamatte6

De Mega Matte Lips kocht ik trouwens in de kleur “Two Bob“. En het tubetje bevat 7ml.

megamatte4megamatte7

 

Swatch zonder flits.

megamatte5megamatte8

Swatch met flits.

Ik vind dat de kleur met flits een erg mooi effect heeft en de kleur is daarbij héél natuurlijk en echt nude. In het begin vind ik ‘m nog niet zo mat, maar na een tijdje word hij wel heel mat en zelfs droog. Dan kun je gewoon weer een vers laagje aanbrengen en het zit weer top! ❤

W7 Mega Matte Lips  €3,99 –> Je kunt ‘m hier kopen!

megamatte1

Héél erg bedankt voor het lezen van mijn artikel..

 

– Hoe denk jij over dit product?

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “W7 Mega Matte Lips – Two Bob ❤

  1. Pingback: Photo Diary || 22-12-2015 ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

