L.A. Girl PRO Conceal ❤

 

lagirl1

Op het I LOVE BEAUTY Event kocht ik ook een product wat al een langere tijd op mijn wishlist stond, maar helaas alleen op het internet verkregen kon worden. In deze review laat ik je zien hoe het product mij bevalt en of het wel of geen miskoop was?.. 🙂

Zoals sommige van mijn volgers weten, is dat ik opzoek ben naar dé perfecte concealer. Nou zag ik dat iedereen erg te spreken was over de L.A. Girl PRO Concealer, die moest ik ook hebben!

StayConceal8

Eerlijk gezegd was ik ook al tevreden met mijn Essence Stay Natural Concealer, maar ik wilde toch net een andere tint.

lagirl10

Toen kocht ik deze concealer in de kleur Medium Beige.. Ik had zelf geen idee of deze concealer nou de perfecte kleur had omdat het op het Event gewoon zo ontzettend druk was dat ik ‘m niet op mijn gemak heb kunnen swatchen!

lagirl4

De verpakking ziet er prima uit! Ik vind het persoonlijk wel fijn om met een tubetje met een kwastje te werken. 🙂

lagirl5

Zoals je ziet moet je in het tubetje knijpen en dan komt er product uit het kwastje.

lagirl6lagirl11

 

Je kunt zien dat de concealer wat “oranje” is.. Hmm, niet echt wat ik wil? Op de foto zie je het wat minder dan in het echt!

lagirl9

zonder concealer

lagirl7

concealer aangebracht

lagirl8

concealer geblend

De dekking is daarentegen prima! Ik heb helaas een verkeerde keuze gemaakt, want ik had de concealer heel graag gehad met een betere kleur. Misschien dat ik ‘m nog ooit bij de Boozyshop ga bestellen.

lagirl3

Mijn conclusie over dit product is dat het een top product is, maar ik vind het alleen jammer dat ik nou net de verkeerde kleur heb meegenomen 😉

L.A. Girl PRO Conceal  €4,99 –> Je shopt ‘m hier! ♡

lagirl2

– Heb jij de perfecte concealer?

With Love,

Tionne ❤

5 gedachtes over “L.A. Girl PRO Conceal ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

  2. Pingback: Everyday Make-up Routine |

Geef een reactie

