Photo Diary || 22-12-2015 ❤

Afgelopen dinsdag kwamen mijn tantes na 4 weken op vakantie te zijn geweest eindelijk terug! In deze Photo Diary ga ik naar Schiphol en shop ik bij Victoria’s Secret.. 🙂 Lees je mee?

sh1

Ik stond om 8:25 op en ging daarna wat eten..

sh2

Daarna kwam ik al helemaal in de kerststemming door dit liedje van Little Mix wat trouwens op replay staat! 😍

sh3

Ook kwam er die dag een review van de L.A. Girl PRO Concealer online.. Heb jij ‘m al gelezen?

sh4

Daarna ging ik mezelf opmaken en aankleden, en dit was mijn lipcombo vandaag! Soar met Two Bob. Als je op de linkjes klikt kun je de reviews lezen.. 😉

sh5

Ik heb gewoon lekker simpel mijn Drama Queen trui aangetrokken, en om 11:30 vertrokken we naar Amsterdam!

sh7

In de auto..

sh6

Hooii even een selfie 😛

Yay.. almost there!

sh11

Om 13:00 waren we dan eindelijk aangekomen bij Schiphol..

sh12

Nog steeds lekker in de kerstsferen met de gezellige lichtjes! 😀

Natuurlijk moest ik weer even langs Victoria’s Secret. Daar mocht ik van mijn lieve mama een aantal superleuke items uitzoeken voor Kerst 😍

sh17

Nu maar wachten totdat mijn tantes uit het vliegtuig komen en hun bagage is opgehaald. Whaa.. zij zijn 4 weken weg geweest naar Indonesië. 🙂

sh16

Pretty VS bags! ♡

sh18

Daarna hebben we met z’n alle bij Burger King gegeten en toen zijn we weer naar huis gereden.

Thuis heb ik verder niet veel speciaals gedaan, dus dit was mijn Photo Diary van 22 december! Ik hoop dat jullie het artikel toch leuk vonden en heel erg bedankt voor het lezen 💋

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Photo Diary || 22-12-2015 ❤

Geef een reactie

