Souvenirs/Gifts uit Indonesië ❤

 

idso2

Mijn tante is pas terug gekomen uit Indonesië.. Zij heeft ook een hoop souvenirs meegenomen wat natuurlijk niet hoefde maar wel super lief was! In dit artikel laat ik je alles zien wat ik heb gekregen.. 😉

idso3

Ik begin bij een gaaf en mooi tasje.. Deze clutch is multifunctioneel en daarom heel handig! Ik kan het een clutch noemen toch? 😛

idso5

Zoals je kunt zien zitten er in het tasje drie vakken waar je bijvoorbeeld je telefoon, lipstick of geld in kunt stoppen. Wauw!

idso4

De clutch is zwart en heeft een kanten patroon, ook heeft de mooie clutch gouden details ❤

idso6

Er zitten ook nog twee hengsels bij om ‘m schuin te dragen of om het tasje aan je pols te dragen, maar ik houd ‘m denk ik liever gewoon in mijn hand 🙂

idso20

Ik kreeg ook nog zo’n haarelastiek met een soort van clipje, waarmee je eerst een staart moet maken en daarna het clipje om je staart heen moet doen.. Als je begrijpt wat ik bedoel 😛 Ik vind het altijd wel heel leuk staan!

idso7

Wat ik ook altijd tof vind, dat zijn van die echte souvenirs.. dus spulletjes waar iets van het land op afgebeeld staat! Dat is natuurlijk heel leuk als aandenken 🙂 Daar heb ik deze wayang pen en een mooie boekenlegger van.

idso16idso17

Een pen is altijd handig en ik lees zelf niet zo veel, maar soms pak ik er wel een boek bij voor mijn plezier of natuurlijk voor school.

idso18idso19

Ook al is het buiten warmer dan we hadden verwacht deze maand, toch hou ik er wel van om sjaals te dragen 😀  Mijn tante nam deze 1:1 Louis Vuitton sjaal mee ♡

Dan ga ik verder met beauty merken waar ik natuurlijk nog niet bekend mee was! Indische make-up merken.. ik ben erg benieuwd naar de beautyproducten uit een ander land 😍 Hier komen trouwens aparte reviews van!

Zoals ik al zei ben ik niet bekend met de merken, maar dat geeft helemaal niets! Ik vind het juist super tof om eens andere merken uit te proberen die in Nederland niet te verkrijgen zijn 😉

Zo kreeg ik dit setje van Mustika Ratu met drie moisturizing lipsticks.. De kleuren houd ik nog even geheim, want die zul je in de loop van volgende week wel op mijn Blog zien verschijnen 💋

Dan kreeg ik nog iets van het merk Mustika Ratu, namelijk dit oogschaduw palette. Ik denk dat dit merk wel bekend is in Indonesië. Zo’n gevoel heb ik gewoon.. ik bedoel, de verpakking en de make-up zelf zien er mooi en goed uit 😀

Als laatst kreeg ik nog een Lengthning Waterproof mascara van het merk Moor’s. Dit merk ziet er ook heel mooi en prima uit! De mascara zit een doosje, de letters zijn mooi en naar mijn gevoel gaat het borsteltje mij goed bevallen.

idso2

Dit waren dan alle souvenirs en cadeautjes die ik heb gekregen.. Ik vind het super lief dat ik dit allemaal heb gekregen en ik ben er uiteraard SUPER BLIJ mee ❤ Volgende week komen de reviews als jullie dat leuk vinden 🙂

– Van welke producten wil jij een review zien?

With Love,

Tionne ❤

8 gedachtes over “Souvenirs/Gifts uit Indonesië ❤

Geef een reactie

