Make-up Revolution Vivid Baked Highlighter ❤

revo1

Highlighter.. een jaar geleden droeg ik het amper en nu ben ik verslaafd aan het product en kan ik er geen genoeg van krijgen! Het Engels make-up merk Make-up Revolution is langzamerhand steeds bekender in Nederland en dat maakt mij als beautyblogger enorm hebberig.. Ik review vandaag een prachtige highlighter van Make-up Revolution voor jullie ♡

Ik kocht deze prachtige highlighter op het I LOVE BEAUTY Event bij de stand van Make-up Musthaves. Ik swatchte deze highlighter op mijn hand en ik had geen twijfels dus ik kocht dit pareltje meteen!

revo2

Ik vind de verpakking vrij simpel.. niet te veel poespas, gewoon een doorzichtig klepje met gouden letters 🙂

revo3

Het patroon van deze gebakken highlighter daarentegen vind ik wel heel mooi! ❤

revo4

Aahh! Kijk naar het pigment en de kleur.. I’m in love 😍 Ik heb van een aantal andere bloggers gehoord dat dit ergens een dupe kan zijn van de bekende NARS Albatros.

revo5

zonder flits

revo6

met flits

mb14

Ik heb de highlighter hier aangebracht op mijn jukbeenderen, onder mijn wenkbrauwbot, binnenste ooghoek en neus!

revo1

Deze highlighters is prachtig voor de feestdagen, maar natuurlijk ook voor dagelijks gebruik. Ik ben heel blij dat ik deze heb gekocht, want dit is zeker een favoriet!

Revolution Vivid Baked Highlighter  €3,99 –> Je shopt ‘m hier.

– Wat is jouw favoriete highlighter?

With Love,

Tionne 💋

8 gedachtes over “Make-up Revolution Vivid Baked Highlighter ❤

  1. Pingback: December Favourites ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

