Een Kijk Op 2015.. ❤

We kunnen allemaal volgens mij niet helemaal beseffen dat het alweer over een paar dagen 2016 is, en er dus bijna 365 dagen voorbij zijn gevlogen! Voor mij zijn er dit jaar een hoop leuke dingen gebeurd waar ik nog graag even naar wil terugkijken met jullie.. Lees je mee? 💋

20151

Om te beginnen ben ik ergens in het begin van het jaar verhuisd, ik heb het nog steeds heel fijn en het nieuwe huis is meer dan tof! 🙂 Dit was trouwens de eerste Instagram foto die ik in het nieuwe huis maakte..

20152

Op 25 mei werd ik 13.. niet dat dat een speciale leeftijd is, maar wilde het toch even delen! 😛 Dit was mijn Birthday outfit.. de foto staat er trouwens nog steeds op!

20153

En in juli was het dan eindelijk zo ver! Na veel verzoekjes en vragen heb ik dan op 15 juli eindelijk op WordPress mijn blog aangemaakt waar ik nog steeds met veel liefde en plezier op blog. Ik blog nu net 5 maanden en ik denk dat ik voorlopig niet stop! ❤

20154

Ergens in begin september begonnen de scholen weer en ging ik over naar de 2de klas.. Gelukkig bevalt mijn nieuwe klas me erg goed en doe ik natuurlijk mijn best om goede cijfers te halen en tegelijkertijd nog aan mijn blog te werken 😉

PBmaisy9

Toen ik dan bezig was met het bloggen heb ik veel leuke dingen meegemaakt en ben ik enorm veel samenwerkingen aangegaan. Zo ook met het prachtige, bekende Engelse tassenmerk Paul’s Boutique! Ik mocht me gewoon aansluiten bij het Paul’s Boutique Bloggers team, en daardoor voel ik me nog steeds vereerd 😀

ILB48

Via Instagram in de afgelopen 2 jaar, maar ook door mijn blog heb ik veel nieuwe vriendinnen gemaakt. Daar ben ik echt hartstikke blij mee.. En op 13 december heb ik de kans gekregen om een aantal super lieve mede-bloggers te ontmoeten op het I LOVE BEAUTY Event. In de Photo Diary van het ILB Event kun je er alles over lezen.

MACstash18

Ook heb ik dit jaar 4 MAC Lipsticks aan mijn stash mogen toevoegen, waardoor ik nu op 5 zit :P. De vijfde staat niet op de foto, omdat ik ‘m pas nieuw heb, maar ik heb er wel al een review over geschreven en die vind je door op de linkjes te klikken. – review MAC lipsticks en review MAC Verve

macverve12

En ondanks dat ik echt geen “feed goals” heb, ben ik dit jaar ongeveer 2500 lieve volgers rijker geworden. Ik kan gewoon niet omschrijven hoe blij ik ben met alle lieve meiden die altijd mijn foto’s liken, erop reageren en zó veel meer! Daarvoor wil ik jullie bedanken.. ❤

– Wat is het leukste wat je in 2015 is overkomen?

With Love,

Tionne 💋

9 gedachtes over “Een Kijk Op 2015.. ❤

Geef een reactie

