NYE Make-up Look 2015 ❤

Ondanks dat het nu al oudjaarsdag is, wil ik toch héél graag mijn New Years Eve look met jullie delen.. Ik heb hier een hoop prachtige, glinsterende producten voor gebruikt dus lees snel verder en geniet van het laatste artikel van het jaar! ❤

Ik begin met een “schoon” gezichtje zonder enige make-up!

En voor als het er  misschien raar uit ziet.. Ik heb een white turtle neck aan! 😛

nyemu3

Ik begin bij mijn vertrouwde Tea Tree Water van Lush! Dit is een toner en zorgt ervoor dat mijn gevoelige huid een beetje bestand is tegen de laag make-up die eroverheen gaat 🙂

nyemu4

Vervolgens ga ik door met een dagcrème van het merk Mylène..

nyemu5

Dan breng ik de Baby Skin Instant Fatigue Blur aan op mijn hele gezicht, zodat de poriën minder zichtbaar zijn en de make-up er langer op blijft zitten. Dus deze werkt als blur-crème en als primer 😉

nyemu6

Dan begin ik gewoon gelijk met de concealer, omdat ik nooit geen foundation of iets dergelijks draag.

nyemu7

Ik blend het allemaal uit met mijn geweldige beautyblender!

nyemu8

Daarna bracht ik matte poeder over mijn hele gezicht aan.. Whoops, er is meer pan dan product! Dat word binnenkort weer een nieuwe halen 🙂

nyemu9

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar dan ga ik altijd verder met de wenkbrauwen. Hiervoor gebruik het Cargo Cosmetics setje met een precise eyeliner brush en brow tool van Essence.

Vervolgens breng ik oogschaduwbasis aan, en MUA “Copper” over het gehele ooglid! Wat is hij prachtig.. 😍

Ook ga ik aan de slag met hèt palette van het jaar! Het I Love Chocolate palette van Make-up Revolution. Ik gebruikte de paarse kleur “Unforgivable” in de arcadeboog. En in mijn binneste ooghoeken en onder mijn wenkbrauw “Endrophins Ready!”

Daarna bracht ik eyeliner aan. Ik ging voor een wing, omdat ik dat gewoon heel mooi vind!

nyemu16

Toen ik klaar was met de ogen, ging ik verder met mijn geliefde highlighter en bronzer.

nyemu17

Daarna was ik alweer aangekomen bij het laatste deel : de lippen! Ik heb deze zacht roze look uitgekozen, maar ik had net zo lief gekozen voor wat donkerder.

nyemu18

Lipliner : Essence 06 Satin Mauve

Lipstick : MAC Brave (Satin)

Lipgloss : Rimmel Non Stop Glamour

Dit is dan de uiteindelijke make-up look geworden.. Ik ben heel blij met het resultaat, en dit ga ik zeker vanavond dragen! 😀 ♡

Klik op de Groene linkjes en dan kom je op de site van het product! (Review, kopen, prijs, etc.)

Ik hoop dat jullie deze look ook mooi vinden, en laat in de comments weten of ik dit vaker moet doen!

Happy New Year! Have A Wonderful 2016 💋

With Love,

Tionne xoxo

 

 

11 gedachtes over “NYE Make-up Look 2015 ❤

Geef een reactie

