December Favourites ❤

decf1

December was een maand vol feest, glitters en cadeautjes.. en in die maand heb ik veel “normale” producten in favorieten veranderd. We zijn wel inmiddels al weer begonnen aan het nieuwe jaar, maar ondanks dat wil ik met jullie mijn ultieme favorieten van de maand december delen! Daar is het nog niet te laat voor toch? 😉

Laat ik gewoon zoals altijd beginne bij mijn eerste favoriet van het rijtje!

decf5decf6

Het parfum ARI by Ariana Grande! Wat een verrassing.. dit heerlijke geurtje kreeg ik met pakjesavond en sindsdien draag ik bijna niks anders meer. Deze Eau de Parfum ruikt gewoon lekker zoet en meisjesachtig net als Queen Ariana zelf 🙂

decf3decf4

Ook deze favoriet kreeg ik op 5 december en heb ik dus nog maar even in gebruik, maar het is toch al een favoriet geworden! Ik heb het natuurlijk over het heerlijke, prachtige I Heart Chocolate palette van Make-up Revolution. > review <

decf15decf16

Ik vind dat een favoriete nagellak ook niet mag ontbreken.. Dus koos ik voor dit geweldige matte rode (duh..) kleurtje van PS Love. PS Love is het beautymerk van Primark. Zonder topcoat bleef de lak nog redelijk goed zitten, dus deze hoort bij mijn favorieten!

decf8decf7

Vervolgens nog een product van Lush dat ik kocht op het I LOVE BEAUTY Event waar ik met Fleur heen ben geweest. Grease Lightning is een jelly substantie die je op je onzuiverheden smeert om ze een goed aan te pakken en om het te minderen. Tot nu toe heeft het echt zijn werking gedaan! 🙂 Very happy..

decf11decf12

Op kerstavond kreeg ik dit mooie horloge en een paar super schattige ringetjes opgestuurd van Bid Your Outfit. Ik vind ‘m echt heel mooi en chique dat ik het horloge ook natuurlijk met de feestdagen heb gedragen!

decf13decf14

Deze maand heb ik ook eindelijk het bekende lippotlood Soar van MAC gekregen.. Ik ben er heel enthousiast over en ik draag ‘m erg graag onder Twig, Brave of gewoon alleen als potlood ♡ En.. jaa ik moet het potloodje nodig slijpen! > review <

decf9decf10

En dan zijn we alweer aangekomen bij mijn allerlaatste december favoriet! Deze kan absoluut niet missen.. De Make-up Revolution Vivid Baked Higlighter in Golden Lights. Dit prachtige product heb ik ook gekocht op het I LOVE BEAUTY Event, en daar heb ik helemaal geen spijt van! 😍           > review <

decf2

Bedankt dat je even mee hebt gekeken naar mijn ultieme December Favourites! Ik wens iedereen een héél gelukkig en gezond jaar toe.. 💋

– Wat waren jouw favorieten afgelopen maand?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “December Favourites ❤

Geef een reactie

