Goals In 2016 ❤

superthumb

Goals, voornemens en uitdagingen.. We horen het momenteel overal omdat we het nieuwe jaar graag willen starten met nieuwe plannen en doelen. In dit artikel heb ik een aantal van mijn doelen en wensen staan, dus ben je benieuwd lees dan natuurlijk verder 🙂

– G O A L S  2 0 1 6 –

 

  • Elke dag een artikel op mijn Blog plaatsen..
  • 2 keer in de week sporten!
  • Gezonder eten en vaak water drinken.                                                              macverve5
  • Een YouTube kanaal starten.
  • Sparen voor grote leuke dingen, en minder uitgeven aan de kleine onnodige dingen.. (Moeilijk!)
  • Meer variatie in fotograferen (achtergronden, locaties, etc.)
  • 7000 Instagram volgers aan het eind van het jaar!

ala8

Dit waren dan een aantal van mijn doelen voor dit jaar.. Het zijn er best weinig, maar ik heb nog zó veel wat ik wil doen en bereiken dat ik het voor nu hier bij laat. Maar op mijn Instagram komen vast ook nog meer “GOALS” posts..

– Wat zijn jouw goals?

With Love,

Tionne ❤

6 gedachtes over “Goals In 2016 ❤

Geef een reactie

