Victoria’s Secret Beauty Rush Lipgloss review ❤

vslips2

Een tijdje geleden was ik op Schiphol, en daar heb ik bij Victoria’s Secret mijn kerstcadeautjes mogen uitzoeken.. waaronder drie prachtige lipglossjes. En die review ik nu voor jullie 🙂

Ik ben dol op Victoria’s Secret en dan voornamelijk de make-up, tasjes en alle heerlijke geurtjes! Ik had al eens eerder in december een review geschreven over mijn eerste Victoria’s Secret aankoop, en dat was een lipgloss in de kleur “Peek-A-Boo“. Nu heb ik er dus 4 😉

vslips1

Ik was al helemaal gek op Peek-A-Boo (2de kleur), dus ik was héél erg benieuwd naar de andere drie glossjes.

vslips3vslips5vslips4

De eerste kleur heet “Pinky“. Pinky is een lief zachtroze kleurtje die mooi kan over een lichtroze of nude lipstick.

vslips6

Van lipgloss kun je nooit veel kleur verwachten, dat is hier ook. De gloss geeft een klein beetje roze af met heel veel glitters. I like it! 😍 Ook hier is de substantie weer lekker romig en niet plakkerig zoals je dat gewend bent van de meeste lipgloss.

vslips7vslips9vslips8

De volgende kleur heeft de naam “Love It“. En omdat deze er heel erg roze uitziet, had ik er van verwacht dat deze meer kleur zou geven.

vslips10

Dat was ook zo! Ik vind dat hij een lief tintje heeft, niet te donker maar juist perfect als je niet teveel kleur wilt. Wil je wel veel kleur, kan ik je deze Color Shine Lipgloss helaas niet aanraden. Hoe prachtig mooi ze ook zijn! 😀

vslips17vslips11vslips13

Als laatst nog dit apart blauwe kleurtje.. Huh blauwe lipgloss? Nou, ik kan je vertellen dat het meer blauwe glitters zijn, dus deze zou je mooi over een koele (blauwe) lipstick kunnen doen of gewoon simpel alleen als de lipgloss in “Blue Crush” zelf. ❤

vslisp12

Zoals je ziet is deze vrij transparant, maar toch heel gaaf met fijne blauwe glittertjes erdoorheen. Ik vind deze heel mooi, en nogmaals de lipglosses van Victoria’s Secret zijn heel fijn en plakken niet!

vslips15

Blue Crush – Love It – Pinky – Peek-A-Boo.

zonder flits

vslips16

met flits

vslips14

Ik vind de lipglosses van Victoria’s Secret heel erg fijn. Ik draag tegenwoordig niet meer zo vaak een lipgloss, maar door deze glosses draag het toch steeds vaker.

Victoria’s Secret Beauty Rush Lipgloss  €10,00

– Welke kleur lijkt jou het mooist?

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “Victoria’s Secret Beauty Rush Lipgloss review ❤

Geef een reactie

