Mustika Ratu Eye Shadow Review ❤

 

sada1

Ik ben altijd heel benieuwd naar beautymerken uit een ander land die je in Nederland niet kunt kopen in de winkel. Zo ook dit oogschaduw palette van het merk Mustika Ratu uit Indonesië dat ik van mijn tante kreeg. Ik review ‘m in dit artikel! 😉

Mustika Ratu is een Indisch beautymerk uit Jakarta dat niet alleen make-up verkoopt maar ook verzorgingsproducten voor het haar, lichaam en gezicht. Ik heb niet veel verdere informatie kunnen vinden over het merk! 🙂 (site).

sada2sada3

 

De verpakking is net als het doosje goudachtig van kleur. Er staat “Mustika Ratu” op, dat is het merk. En Sasmara Dahara.. ik denk dat dat de naam is van het palette.

sada5sada4

Als ik het palette openmaak zit er een plastic velletje met gouden letters over de oogschaduw heen.

sada6sada7

 

Wat ik erg apart vind, is dat het palette niet “recht” open gaat maar schuin. Het doosje bevat 3 vakjes, 4 kleuren oogschaduw, een mini sponsapplicator en een klein kwastje 🙂

– S W A T C H E S –

sada8

zonder flits

sada9

met flits

Op de swatch foto zonder flits zie je dat de donkere kleuren meer opvallen en meer pigment in tegenstelling met de lichtere kleuren, maar op de flits foto juist allemaal heel duidelijk gepigmenteerd zijn. Naar mijn mening vind ik de bruine oogschaduw het mooist 😍

De gouden en zilveren kleur zijn mooi als highlighter of over het gehele ooglid en de donkere kleuren in de buitenste ooghoek en arcadeboog.

Bij deze ooglook heb ik de bruine en de gouden oogschaduw gebruikt. De bruine oogschaduw heeft hier een prima pigment en de gouden heeft een mooi effect in het midden (ooglid). Ook heb ik hier een eyeliner toegevoegd, maar heb ik de mascara even weggelaten 🙂

Na mijn mening over de swatches, vind ik toch dat de donkergrijze en de zilveren/lichtgrijze oogschaduws toch ook wel wat hebben! Heel mooi.. ❤ Meestal ben ik niet van deze kleuren (omdat ik ook voornamelijk nude in mijn stash heb :P), maar ik vind dit toch wel heel leuk staan!

sada1

JA! Ik ben heel blij met dit leuke palettje, en ik ga wat vaker spelen met dit soort kleuren.. Helaas is dit palette dus niet te koop in Nederland zover ik weet, maar ik wilde ‘m toch héél graag voor jullie reviewen.

Bedankt voor het lezen!

– Wat vind jij van de ze kleuren?

With Love,

Tionne ❤

4 gedachtes over “Mustika Ratu Eye Shadow Review ❤

Geef een reactie

